// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Golfing Around: تجربه‌ای جذاب و متفاوت از گلف

بازی Golfing Around یکی از شیرین‌ترین و زیباترین تجربه‌های ورزش هیجان انگیز گلف است و برای طرفداران این ورزش یکی از بهترین گزینه‌ها است. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

ورزش گلف همواره به عنوان ورزشی گران قیمت شناخته شده و بسیاری آن را ورزش سرمایه داران و ثروتمندان می‌دانند. این ورزش که خواستگاه آن کشور اسکاتلند است، در سال‌های اخیر با حضور در المپیک و مسابقات جهانی طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. به همین دلیل مانند سایر رشته‌های ورزشی، بازی‌های ویدیویی‌ مرتبط با این رشته هم اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و سازندگان بازی زیادی شانس خود را برای ساختن یک بازی جذاب گلف امتحان کرده‌اند. یکی از بهترین و باکیفیت ‌ترین بازی‌های ورزش گلف در پلتفرم موبایل، بازی Golfing Around است که برای دستگاه‌های آیفون و آیپد در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. این بازی که در اپ‌استور به رایگان قابل دانلود است، تاکنون توانسته میانگین امتیاز ۴.۴ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نمره‌ی خوبی محسوب می‌شود. همین طور رایگان بودن بازی باعث حضور تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی شده است.

کالین لین، سازنده بازی Golfing Around، در تجربه‌های قبلی خود مانند Golf Zero و Battle Golf Online از این ورزش استفاده کرده است و با آن غریبه نیست. اما تفاوت این بازی با سایر ساخته‌های کالین لین این است که در Golfing Around بازی به ورزش گلف بسیار شبیه و نزدیک است و مانند سایر بازی‌ها با سبک‌ها و عناصر دیگر تلفیق نشده‌ است. مانند ورزش گلف، در این بازی نیز باید با کمترین تعداد ضربه با چوب‌های مختلفی که در اختیار دارید، توپ را به درون چاله‌ی هدف هدایت کنید.

بازی Golfing Around
بازی Golfing Around
بازی Golfing Around

برخلاف بسیاری از بازی‌های گلف، در Golfing Around بازیکنان کنترل یک گلف‌باز را از نمای بالا در اختیار می‌گیرند که باید در زمین‌های مختلف گلف با استاندارد خود بازی و سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنند. زمین‌های بازی از تنوع خوبی بهره برده‌اند و تجربه‌ی چالش برانگیزی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند. نوع چوب، میزان قدرت ضربه و وزش باد از عواملی هستند که در مسیر حرکتی توپ بسیار مهم هستند و بی‌توجهی به هر یک از آنها باعث از دست رفتن یک نوبت ضربه بازیکنان می‌شود. نمای کلی زمین بازی هم در بازی قابل دسترسی است که برای ضربات محکم و بلند بسیار کاربردی است.

برخلاف طراحی‌های رنگارنگ بازی، گیم‌پلی بازی بسیار جدی و دقیق از آب درآمده و بازیکنان بی‌دقت را به سختی جریمه می‌کند

در بخش آفلاین بازی سه نقشه در اختیار بازیکنان قرار داده شده است که در هرکدام ۹ چاله‌ وجود داره و بازیکنان باید برای ثبت رکورد کم‌ترین ضربه در هر نقشه با یکدیگر رقابت کنند. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی، بخش Level Editor بازی است که در آن می‌توانید زمین بازی گلف مخصوص خود را طراحی کند و آن را با بقیه بازیکنان به اشتراک بگذارید و آنها را به چالش بکشید. همچنین می‌توانید شانس خود را در زمین‌های طراحی شده سایر بازیکنان امتحان کنید.

بازی Golfing Around
بازی Golfing Around
بازی Golfing Around

برخلاف گیم‌پلی جدی و دقیق بازی، گرافیک بازی بسیار کارتونی و رنگارنگ و شاد طراحی شده و چه در نقشه‌های زمین بازی و چه در طراحی منوها از طراحی‌های ساده ولی زیبا استفاده شده است. در هنگام بازی نیز موسیقی‌ متن خوبی برای بازی در نظر گرفته شده است و همچنین صداگذاری ضربات با چوب‌های مختلف و برخورد توپ به بخش‌های مختلف زمین بسیار دقیق انجام شده است.

Golfing Aroung برخلاف بازی‌های قبلی سازنده خود بازی فان و خنده‌داری نیست اما می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین شبیه سازهای ورزش گلف در پلتفرم موبایل معرفی کرد و تجربه‌ی آن به تمام دوست داران این ورزش و بازی‌های ویدیویی سبک ورزشی پیشنهاد می‌شود. این بازی به طور رایگان و با حجم ۵۴ مگابایت در اپ‌استور برای آیپد و آيفون قابل دسترسی است.

دانلود بازی آیفون Golfing Around


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده