// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Risk of Rain برای نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو هاپو گیمز به طور غافل گیر کننده بازی Risk of Rain را برای سوییچ منتشر و در دسترس کاربران آن قرار دادند.

بازی‌سازان پس از معرفی پروژه‌های خود سعی دارند که با انتشار تریلر‌های مختلف طرفداران را از روند توسعه بازی خود مطلع نگه دارند. با نزدیک شدن به عرضه بازی همچنین انتظار می‌رود که تاریخ دقیق انتشار آن نیز مشخص شود که البته این انتظار هم می‌تواند هیجان بیشتری در بازیکنان به وجود بیاورد. البته در آن سو برخی بازی‌سازان این روند را را تغییر می‌دهند و طرفداران را غافل‌گیر می‌کنند.

بازی Risk of Rain که در ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای استیم منتشر شده بود پس از آن هم برای پلی ‌استیشن 4 و پلی استیشن ویتا هم در دسترس قرار گرفت. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان با انتشار پستی در توییتر اعلام کردند که این بازی هم اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس است و بازیکنان می‌توانند نسخه دیجیتالی آن را خریداری کنند.

سازنده این بازی یعنی استودیو هاپو گیمز (Hapoo Games) اوایل سال جاری نسخه دوم این بازی را معرفی کرد. گویا بازی Risk of Rain 2 دیگر در سبک دوبعدی توسعه نمی‌یابد و سازندگان قصد دارند که آن را در سبک سه بعدی طراحی کنند.

بازی Risk of Rain  به تازگی برای سوییچ منتشر شده است و هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، پی سی و لینوکس نیز در دسترس قرار دارد. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید:

سوال: بازی Risk of Rain چه زمانی برای سوییچ منتشر می‌شود؟

جواب: همین الان

سورپرایز! بازی Risk of Rain برای سوییچ هم اکنون در دسترس است.

نظرات خود را در  مورد این بازی و راه‌یابی آنی آن روی نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده