// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Warhammer AoS: Champion

بازی موبایل Warhammer AoS: Champion یک بازی کارتی است که سعی دارد به واسطه المان‌های خاص خود، تجربه‌ای جدید را در دسترس کاربران قرار بدهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی کارتی رفته‌ایم؛ بازی‌ای که سعی کرده با تغییراتی در این سبک، به یک اثر موفق و هیجان‌انگیز تبدیل شود. بازی اندروید و آیفون Warhammer AoS: Champion، ساخته استودیو PlayFusion، یک بازی کارتی است که بخش‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. از طرفی بازی موبایل Warhammer AoS: Champion فاقد بخش داستانی است و گیم‌پلی مهم‌ترین بخش بازی به حساب می‌آید؛ زیرا Warhammer AoS: Champion یک بازی تماما آنلاین است و رقابت کردن، مهم‌ترین ویژگی بازی به حساب می‌آید؛ به‌طوری که تیم سازنده به واسطه همین مورد توانسته است تجربه‌ای لذت‌بخش را ارائه دهد.

وجود استراتژی مبارزه و چیدن میز کارت قبل از هر بازی، مهم‌ترین مواردی هستند که برد و باخت شما را در رقابت‌های‌تان تعیین می‌کنند

با ورود به بازی اندروید و آیفون Warhammer AoS: Champion، متوجه چهار بخش مختلف می‌شوید. اولین بخش، بخش تمرینی است که می‌توانید در آن به تمرین کردن و نبرد با هوش مصنوعی بپردازید. همچنین می‌توانید میز کارت خود را مدام تغییر دهید و بهترین حالت را در این بخش آزمایش کنید تا بتوانید به یک میز ایده‌آل برسید. دومین بخش، Proving Ground نام دارد که یکی از بخش‌های اصلی بازی است. در حالت Proving Ground چهار دسته مختلف را مشاهده می‌کنید که هر دسته کارت‌های مخصوص به خودش را دارد؛ برای مثال دسته Chaos، کارت‌ها و رهبران شیاطین را دارد یا دسته Death که کارت‌های مربوط به آنددها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. البته در این میان یک نکته اساسی وجود دارد و آن هم این است که کارهای این بخش به راحتی در دسترس شما قرار نمی‌گیرند و باید با رهبر آن‌ها نبرد کنید و پس از شکست دادن‌شان، کارت‌های‌شان را از آن خود کنید.

در ابتدای متن گفته شد که Proving Ground یکی از بخش‌های مهم بازی است؛ دلیل این گفته این است که شما کارت‌های اولیه‌ی خود را برای رقابت در بخش چندنفره، از طریق همین بخش کسب خواهید کرد. حال نوبت به نحوه بازی کردن می‌رسد؛ جایی که Warhammer AoS: Champion نسبت به بازی‌های هم‌سبک خود تفاوت‌هایی دارد. سیستم بازی کردن بازی اندروید و آيفون Warhammer AoS: Champion بدین شکل است که بازیکنان در ابتدای بازی باید کارت چهار قهرمان خود را با توجه به نوع چینش حریف، روی میز بازی بچینند. کارت قهرمان‌ها به دو دسته مختلف تقسیم می‌شود؛ دسته اول کارت‌های جنگجو است و دسته دوم، کارت‌های جادوگران است. با چیدن چهار کارت اصلی، بازی شروع می‌شود و در هر نوبت هر تیم اجازه‌ی انجام دو حرکت را دارد. در حرکت اول باید از سایر کارت‌های خود استفاده کنید که در استفاده از آن‌ها، یک سری محدودیت و مزیت تعریف شده است. اولین محدودیت شما این است که باید کارت‌تان با کارت قهرمانی که در ردیف مورد نظر قرار داده‌اید، در یک کلاس باشد؛ به عنوان نمونه اگر کارت قهرمان شما مبارز است، فقط از کارت‌های مبارز با ویژگی‌های مختلف می‌توانید در آن ردیف استفاده کنید.

از طرفی اگر کارت شما با کارت قهرمان از نظر ظاهر و ویژگی‌ها کاملا برابر بود، یک نوع تقویت صورت می‌گیرد و می‌توانید حرکت قهرمانانه کارت قهرمان خود را انجام دهید که میزان آسیب بیشتری را به حریف وارد می‌کند. همچنین بعضی از کارت‌های بازی نقش پشتیبان را دارند که رهبر اصلی را Heal می‌کنند. با تمام این تفاسیر، وجود استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلف موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و این استراتژی رابطه‌ی مستقیمی با نحوه استفاده شما از کارت‌های‌تان دارد. در کنار حالت Proving Ground و حالت تمرینی بازی اندروید و آیفون Warhammer AoS: Champion، حالت آنلاین بازی قرار دارد که به دو دسته بازی‌های کژوال و بازی‌های Ranked تقسیم‌بندی می‌شود. در بازی‌های کژوال می‌توانید سطح مهارت خود در رقابت کردن با سایر بازیکنان جهان بازی Warhammer AoS: Champion را بسنجید؛ اما مسابقات Ranked، جایی است که بازیکنان حرفه‌ای در آن به رقابت کردن می‌پردازند. این بخش رتبه‌بندی‌های مخصوص به خودش را دارد و با بردن حریف‌های‌تان، سطح شما افزایش پیدا می‌کند و با بازیکنان قوی‌تری روبه‌رو خواهید شد.

با تمام این تفاسیر، اگر به دنبال یک بازی کارتی جدید و هیجان‌انگیز، با سیستم آنلاین قابل قبول و سرگرم‌کننده هستید، بازی موبایل Warhammer AoS: Champion می‌تواند بهترین گزینه‌ی این روزهای پلتفرم موبایل باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer AoS: Champion


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده