نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵

احیای سریال The Twilight Zone رسما تایید شد

شبکه CBS با انتشار تیزری کوتاه رسما احیای سریال The Twilight Zone را تایید و مجری و راوی جدید این سریال را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS با انتشار تیزر کوتاهی احیای سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) را رسما تایید و اعلام کرد. جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون)، به‌عنوان مجری و راوی جدید در این سریال حضور خواهد داشت. برای تیزر تایید ساخت احیای سریال The Twilight Zone از صدای راد سرلینگ، راوی و مجری مجموعه اصلی که وظیفه ساخت آن را نیز بر عهده داشته، استفاده شده است. علاوه بر حضور به‌عنوان رای و مجری، پیل قرار است در نقش تهیه کننده نیز در این سریال حضور داشته باشد. نسخه جدید سریال The Twilight Zone قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی از شبکه استریم CBS All Access منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را بر عهده خواهد داشت. سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت که موفق به دریافت دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است. همچنین این سریال دو بار، یعنی در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشته بود. علاوه بر این، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این مجموعه تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت.

در سریال The Twilight Zone شاهد حضور بازیگران بزرگی چون اد وین، ویلیام شاتنر، کلوریس لیچمن، دان ریکلس و رابرت دووال، بوده‌ایم. با این حال، هنوز جزئیات بیشتری از جمله داستان‌هایی که قرار است در بازسازی آن مشاهده کنیم یا بازیگرانی که قرار است در آن به ایفای نقش بپردازند، منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد بازسازی سریال The Twilight Zone منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده