// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

Virtua Racing، بازی قدیمی و خاطره انگیز سگا برای سوییچ منتشر می‌شود [TGS 2018]

کمپانی Sega در نمایشگاه توکیو گیم شو اعلام کرد که بازی مسابقه‌ای و خاطره انگیز سگا یعنی Virtua Racing برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

کمپانی سگا در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو (Tokyo Game Show 2018) اعلام کرد که بازی آرکید و مسابقه‌ای Virtua Racing که در واقع جزو برنامه Sega Ages قرار می‌گیرد، برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Virtua Racing در ابتدا در سال ۱۹۹۲ روی دستگاه‌های آرکید سگا منتشر شده بود. گرافیک بازی مذکور از اولین نمونه‌هایی بود که در سبک پالیگانی (مدل‌های رنگارنگ و مکعب-مانند) طراحی شد. پس از آن این اثر توانست به پلتفرم‌های خانگی کمپانی سگا راه پیدا کند. مسئولیت پورت کردن بازی روی این پلتفرم‌ها به عهده استودیو M2 گذاشته شده بود که البته در سال ۲۰۰۴ نیز شاهد عرضه این بازی روی کنسول پلی استیشن 2 بودیم.

سرویس Sega Ages به تازگی به نینتندو سوییچ اضافه شده است که در پی این اتفاق شاهد راه‌یابی بازی‌هایی همچون Sonic the Hedgehog و Thunderforce 4 به کنسول نینتندو هستیم که از طریق فروشگاه دیجیتالی eShop قابل خریداری و دانلود است. همچنین به تازگی استودیو M2 یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از طرفداران خواست که آن دسته از بازی‌های قدیمی سگا را که علاقه‌مند هستند روی این سرویس و نینتندو سوییچ تجربه کنند با آنها در میان بگذارند. از آثاری که طرفداران بیشتر خواهان راهیابی آنها به سوییچ بوده‌اند می‌توان به بازی‌هایی همچون Jet Set Radio ،Shenmue و Panzer Dragon Saga اشاره کرد.

البته چندی پیش سگا اعلام کرد که سرویس Sega Ages در کنار آثار قدیمی، بازی‌هایی را هم برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌دهد که پیش‌تر در دستگاه‌های آرکید منتشر نشده است و برای اولین بار از طریق این سرویس قابل بازی خواهد بود.

نظرات خود را در مورد راه‌یابی این بازی به سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده