نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

اولین تصویر رسمی عروسک چاکی در بازسازی فیلم Child's Play

به‌تازگی اولین تصویر رسمی عروسک چاکی در بازسازی فیلم Child's Play (بازی بچگانه) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی بازسازی فیلم Child's Play منتشر شده است. به مناسبت شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم، کمپانی MGM اولین تصویر عروسک چاکی را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهری بسیار متفاوت نسبت به حضورهای قبلی این عروسک قاتل و شیطانی هستیم. فیلمبرداری و تولید فیلم Child's Play که هنوز تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است و کمپانی Orion Pictures وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده دارد، در شهر ونکوور کانادا انجام خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر از نسخه بازسازی این عروسک و قاتل سریالی را مشاهده کنید:

Child

آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی و برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Child's Play حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایلر برتون اسمیت، نویسنده فیلم Kung Fury 2 بوده است. همچنین اسمیت در نوشتن فیلمنامه بازی Quantum Break (کوانتوم بریک) به سم لیک کمک کرده است.

مجموعه فیلم Child's Play داستان یک عروسک به نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و حال این عروسک به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است. اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۸۸ به کارگردانی تام هالند اکران شد و پس از آن ۶ قسمت دیگر از این مجموعه تولید و منتشر شده است. پنج فیلم اول مجموعه Child's Play در مجموع کمی بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و فیلم Curse of Chucky (نفرین چاکی) و فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) که دو قسمت آخر این مجموعه هستند، تنها در بازار خانگی منتشر شدند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده