نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰

تصاویر و ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلم جوکر منتشر شد

به‌تازگی تصاویر و ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Joker منتشر شده است که در آن جوکر با ظاهر کاملش در مترو هرج و مرج ایجاد می‌کند.

هفته گذشته بود که اولین تصویر رسمی از فیلم Joker (جوکر) منتشر شد که در آن واکین فینیکس را برای اولین‌بار در نقش این ابرشرور دنیای دی سی (DC) مشاهده می‌کردیم. مدتی بعد ویدیویی کوتاه منتشر شد که در آن فینیکس در ظاهر کامل جوکر قابل مشاهده بود که شاهد گریم و ظاهر متفاوت این شخصیت در فیلم مستقلش هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Joker منتشر شده است. این تصاویر در متروی شهر نیویورک گرفته شده که در این مکان یک از صحنه از فیلم فیلمبرداری می‌شود که در آن ظاهرا جوکر و گروهی از افراد که ظاهرا عضو گروه او هستند، در حال ایجاد هرج و مرج است. در یک تصویر پوستر توماس وین را مشاهده می‌کنیم که برای شهردار شدن نامزد شده است. در دو تصویر دیگر نیز واکین فینیکس با ظاهر آرتور فلک قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ظاهر و پوشش جوکر شباهت زیادی به نسخه سزار رومرو در سریال‌های قدیمی بتمن دارد و ممکن است از این نسخه برای طراحی جوکر فینیکس الهام گرفته شده باشد. علاوه بر این تصاویر، ویدیویی توسط TMZ از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Joker نیز منتشر شده است که صحنه هرج و مرج را به تصویر می‌کشد. در این ویدیو به خوبی بازی فینیکس در نقش جوکر قابل مشاهده است. با توجه به اینکه بخش زیادی از فیلمبرداری و تولید فیلم Joker در شهر نیویورک انجام می‌شود، قابل انتظار است که تصاویر و ویدیوهای بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker به کارگردانی و نویسندگی تاد فیلیپس به‌ همراه اسکات سیلور، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده