// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

بازی Sunless Skies بهمن ماه به صورت رسمی منتشر می‌شود

بازی Sunless Skies که هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس کاربران کامپیوتر است، در بهمن ماه امسال به صورت رسمی عرضه می‌شود.

در ماه آگوست ۲۰۱۷ (تابستان ۹۶) بود که بازی Sunless Skies به صورت دسترسی زودهنگام از طریق استیم برای کاربران کامپیوتر عرضه شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Failbetter Games، سازنده بازی Sunless Skies، اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹) به صورت رسمی برای کاربران کامپیوتر منتشر می‌شود و به عبارتی بازی از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد.

در گذشته عرضه رسمی این بازی تاخیر خورده بود و استودیو Failbetter Games پس از عرضه زودهنگام Sunless Skies، به مشکلات مالی برخورده بود که دلیل آن، از دست دادن برخی از حامیان کیک استارترشان بوده است. با این حال استودیو Failbetter Games همچنان به پشتیبانی خود از بازی Sunless Skies ادامه داد و در پایان ماه فوریه (اسفند ۹۶) بود که اعلام شد بازی تا ماه سپتامبر عرضه می‌شود؛ اما Sunless Skies بالاخره در ۱۱ بهمن ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

از زمان عرضه شدن اولیه بازی Sunless Skies تا به امروز، جدا از بهبود‌های گیم‌پلی می‌توان به اضافه شدن منطقه آلبیون و منطقه Eleutheria 9the اشاره کرد. بازی Sunless Skies یک بازی نقش آفرینی بر پایه گشت و گذار در محیط است که یک دنباله برای بازی Sunless Sea به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده