// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

تریلر جدید بازی Death Stranding منتشر شد [TGS 2018]

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 و استیج مربوط به کوجیما پروداکشنز، ویدیو جدیدی از بازی Death Stranding به نمایش درآمد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده و نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، کوجیما پروداکشنز، سازنده بازی Death Stranding، با همکاری کمپانی سونی پنل ویژه‌ای را برگزار کرد که در آن شاهد منتشر شدن ویدیو سینمایی جدیدی از بازی Death Stranding بودیم.

همچنین در ویدیو منتشر شده، شخصیت‌های جدیدی نیز معرفی شدند؛ اولین شخصیت تامی ارل جنکینز نام دارد که آکیو اوتسوکا (صداپیشه سالید اسنیک در نسخه ژاپنی Metal Gear Solid) صداپیشگی این شخصیت در نسخه ژاپنی Death Stranding را برعهده دارد. دومین شخصیت معرفی شده، تروی بیکر معروف است که صداپیشگی شخصیت‌های معروفی در صنعت بازی‌های ویدیویی (نظیر سم دریک) را برعهده داشته است. نقش وی در این بازی را می‌توانید در تریلر جدید بازی مشاهده کنید؛ کاراکتری که با یک ماسک طلایی و یک موجود عجیب خود نمایی می‌کند. صداپیشگی تروی بیکر در نسخه ژاپنی Death Stranding را ساتسوشی میکامی برعهده دارد.

از دیگر شخصیت‌های جدید بازی نیز می‌توان به لی سیدوکس نیز اشاره کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Death Stranding در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Death Stranding برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. همچنین ذکر کنم که ویدیو منتشر شده، روی نسخه معمولی پلی استیشن 4 ضبط شده است.

دانلود از آپارت

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده