نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

امیلی آلین لیند به جمع بازیگران فیلم Doctor Sleep پیوست

به‌تازگی اعلام شده که امیلی آلین لیند به جمع بازیگران محبوب دنباله‌ی فیلم درخشش (The Shining) یعنی فیلم دکتر اسلیپ (Doctor Sleep) پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس یکی از گزارش‌هایی که سایت خبری ددلاین منتشر کرده، بازیگر سریال Revenge (انتقام) یعنی امیلی آلین لیند به‌تازگی به جمع بازیگران در حال گسترش فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) از کمپانی برادران وارنر پیوسته است. این اثر مورد انتظار اقتباسی، براساس کتابی ادبی که توسط استفن کینگ نوشته شده، ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که فیلم دکتر اسلیپ، دنباله‌ی فیلم The Shining (درخشش) است.

امیلی آلین لیند قرار است نقش اسنیک بایت اندی، یکی از اعضای تیم True Knot را ایفا کند؛ یک گروه واسط روحی چادرنشین که از جوهره‌ی روح کودکانی استفاده می‌کنند که دارای توانایی و قدرت «درخشش» هستند. در رمان دکتر اسلیپ، اندی اتفاقات بسیار بد و سختی را در زندگی خود پشت سر گذاشته بود که همین موضوع سبب شد تا او از تمام مردان دنیا متنفر شود. او یک تتوی مار روی بدنش دارد. اندی همچنین توانایی این را دارد تا با تلقین کردن، مردم را به خواب فرو ببرد.

فیلم دکتر اسلیپ قرار است توسط مایک فلاناگان کارگردانی شود. مایک فلاناگان علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه این اثر را هم بر عهده دارد. این اولین اثر اقتباسی مایک فلاناگان نیست که براساس کتاب‌های استفن کینگ ساخته می‌شود. اثر دیگر اقتباسی و تحسین شده‌ی او که چندی پیش هم به روی پرده‌ی سینماها رفت، فیلم Gerald’s Game (بازی جرالد) بود.

کمپانی برادران وارنر قرار است فیلم دکتر اسلیپ را در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) به مرحله‌ی اکران برساند. علاوه بر کمپانی برادران وارنر، ترور میسی به همراه جان برگ از کمپانی ورتیگو اینترتینمنت (Vertigo Entertainment) از تهیه کنندگان این اثر سینمایی به حساب می‌آیند.

Danny Torrance - Doctor Sleep - The Shining

یوان مک‌گرگور بازیگر فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) در نقش دنی تورنس بالغ و بزرگسال، ربکا فرگوسن بازیگر فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیرممکن: فال اوت) در نقش رز کلاه‌دار، زان مک‌کلارنون بازیگر سریال Westworld (وست ورلد) در نقش کرو ددی، کارل لامبلی بازیگر سریال Supergirl (سوپرگرل) در نقش دیک هالورن، کایلی کورن بازیگر فیلم I Can I Will I Did در نقش ابرا استون، بروس گرین وود بازیگر فیلم Gerald’s Game در نقش دکتر جان دالتون و الکس اسو بازیگر فیلم Midnighters در نقش وندی تورنس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رمان Doctor Sleep درست ۳۶ سال بعد از انتشار کتاب The Shining منتشر شد. این کتاب داستان یک فرد بزرگسال به نام دنی تورنس (با بازی یوان مک‌گرگور) را حکایت می‌کند که در کتاب اصلی هم حضور داشت. با اینکه آسیب‌ها و جراحت‌های مادر دنی یعنی وندی آرام آرام در حال بهبود یافتن است، اما خودِ او همچنان از لحاظ روانی مشکلاتی دارد و آسیب‌های روانی او درمان نشده است. روح‌های عصبانی هتل اوور لوک از جمله یک زن از اتاق ۱۲۷، همچنان قصد دارند که دنی را پیدا و در نهایت قدرت «درخشش» شگفت‌انگیز او را مصرف کنند. دیک هالورن، سرآشپز هتل اوور لوک به دنی آموزش داد تا چگونه جعبه‌های قفل‌داری را در ذهنش ایجاد کند و روح‌ها را درون آنها قرار دهد. دنی که دیگر به سن یک فرد بالغ رسیده، تصمیم می‌گیرد که میراث پدرش یعنی همان خشم و اعتیاد را ادامه دهد. دن سال‌های زیادی را در سرتاسر کشور می‌گذراند، اما در نهایت تصمیم گرفت که به نیو همپشایر برود و اعتیاد خود را ترک کند. او در این شهر کوچک ساکن شد. او در ابتدا به عنوان یک جاذب توریست کار می‌کرد و بعد از آن در یک بیمارستان مشغول به کار شد. دنی در همین حین هم در جلسات معتادهای ناشناس شرکت می‌کرد و با آنها هم‌صحبت می‌شد. توانایی‌های روحی دنی که برای مدت زیادی توسط اعتیادش سرکوب می‌شد، دوباره ظاهر شدند و به او اجازه می‌دادند تا مرگی راحت و آرام را برای بیماران فراهم کند. دستیار او یک گربه بود؛ گربه‌ای که حس می‌کرد فردی در حال مردن است یا خیر. بعد از این جریان، دن نام مستعار «دکتر اسلیپ» را به خود داد. دن با ابرا استون و استعداد فوق‌العاده جالب او ملاقات کرد؛ درخشان‌ترین درخششی که تا به آن روز دیده بود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده