// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Vampire's Fall: Origins؛ گشت و گذار در جهان خون آشام‌ ها

بازی موبایل Vampire's Fall: Origins، یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که در آن بازیکنان باید علیه تاریکی و پلیدی مبارزه کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های نقش آفرینی در فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور به وفور یافت می‌شوند، اما بازی‌ای که کیفیت لازم را داشته باشد، کم است و اکثر بازی‌ها تجربه‌‌ی ناقص و خسته‌ کننده‌ای را ارائه می‌دهند. در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یک بازی نقش آفرینی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Vampire's Fall: Origins، ساخته استودیو Early Morning، جزو آن دسته از بازی‌هایی است که با وجود نقش آفرینی بودنش، تفاوت‌هایی نیز با سایر بازی‌های این سبک دارد. بازی موبایل Vampire's Fall: Origins روایت‌گر داستان سرزمینی است که پادشاه خود را از دست داده و حال هیچ جانشینی وجود ندارد و باید از میان چهار خانواده‌ی بازی، یک فرد مناسب برای پادشاهی انتخاب شود. از طرفی زمانی که یک سرزمین بدون حاکم باشد، بهترین زمان برای ضربه‌زدن و شروع آشوب و اختشاش در آن است. از این رو یک جادوگر پلید، به واسطه‌ی نیروی تاریکی‌اش جنگی بزرگ را شروع می‌کند. بازیکنان نیز در نقش یک قهرمان از دل یکی از خانواده‌های بازی، وارد جهان Vampire's Fall: Origins می‌شوند تا یک بار دیگر صلح و آرامش را به سرزمین برگردانند.

بازی موبایل Vampire

بازی جدا از بخش تک‌نفره آفلاین، یک بخش آنلاین PvP دارد که بازیکنان می‌توانند مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند

با شروع بازی اندروید و آیفون Vampire's Fall: Origins با بخش شخصی‌سازی روبه‌رو می‌شوید. در این بخش ابتدا باید نوع جنسیت شخصیت خود را انتخاب کنید و در بخش‌هایی نظیر مدل مو، رنگ چشم و رنگ پوست، آن‌ را شخصی‌سازی کنید. سپس وارد بخش انتخاب خانواده می‌شوید. در جهان بازی Vampire's Fall: Origins چهار خانواده سلطنتی به نام‌های Nosferatu، Magistray، Ranieni و Equides وجود دارند. هرکدام از این خانواده‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند؛ برای مثال خانواده Magistray وابسته به جادو و مجیک‌های مختلف است. از این رو شخصیت شما یک استفاده کننده از جادو خواهد بود. این در حالی است که خانواده Ranieni جنگجویان دلیری هستند که از طریق شمشیر با دشمنان‌شان مبارزه می‌کنند. پس از انتخاب این موارد، وارد دهکده‌ای کوچک می‌شوید و از طریق بخش تمرینی، نحوه مبارزات به شما آموزش داده می‌شود. در نگاه اول بازیکنان فکر می‌کنند که Vampire's Fall: Origins یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات مدرن است؛ اما مبارزات در بازی اندروید و آیفون Vampire's Fall: Origins به صورت نوبتی طراحی شده‌اند. با ورود به صحنه مبارزه، سه بخش مختلف را مشاهده می‌کنید؛ بخش اول استفاده از آیتم‌های مختلف در طول نبرد و بازیابی نوار سلامت است. بخش دوم نیز سبب می‌شود سیستم تهاجمی یا تدافعی بازیکنان تقویت شود (استفاده از گزینه‌ها نیازمند Mana است). آخرین و اصلی‌ترین بخش مبارزات، نحوه مبارزه کردن بازیکنان است. با توجه به خانواده‌ای که انتخاب کرده‌اید، گزینه‌های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد.

برای مثال اگر کلاس شخصیت شما مبارزه از طریق شمشیر باشد، گزینه حمله به واسطه یک شمشیر و حمله از طریق دو شمشیر را مشاهده می‌کنید. در این میان اشاره کنم که بعضی از حملات شما نیازمند Mana است؛ از این رو مدیریت Mana یکی از بخش‌های مهم در مبارزات بازی است. شاید در ابتدا تاثیر مدیریت مانا را حس نکنید؛ اما رفته رفته و با پیشروی در خط داستانی، دشمنانی قوی‌تر و سر سخت‌تر را مشاهده خواهید کرد. یکی دیگر از مواردی که در مبارزات با آن مواجه می‌شوید، استفاده از سیتسم کومبو است. پس از اعمال چند ضربه روی دشمن، به شما گفته‌می‌شود که می‌توانید از کومبوهای مختلفی استفاده کنید. در واقع این کومبوها ترکیب ضربات شما است که در یک نوبت می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب و در نهایت روی حریف اعمال کنید. در بازی‌های نقش آفرینی معمولا سیستم مراحل فرعی و اصلی به شکلی است که بازیکنان می‌توانند آن را روی حالت خودکار قرار بدهند؛ به عبارتی با فعال سازی این گزینه شخصیت بازی به صورت خودکار به سراغ ماموریت‌های مختلف می‌رود و بازیکنان تنها مبارزات بازی را انجام می‌دهند. در بازی اندروید و آیفون Vampire's Fall: Origins این مورد به همان روش کلاسیک و همیشگی انجام می‌شود. بازیکنان با ورود به بخش مراحل، مرحله‌ی مورد نظر خود را انتخاب و جای آن را در نقشه‌ی بازی مشاهده می‌کنند. در ادامه باید خودتان شخصیت بازی را تا مسیر مورد نظر، هدایت کنید.

بازی موبایل Vampire

یکی از ایراداتی که به بازی موبایل Vampire's Fall: Origins وارد است، نوع رابط کاربری بازی به شمار می‌رود که چیدمان خوبی ندارد و شاید بازیکنان را اذیت کند؛ برای مثال بازی فاقد Mini Map است و هر بار برای مشاهده‌ی مکان مورد نظر، باید نقشه‌ی بازی را به صورت کامل باز کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی موبایل Vampire's Fall: Origins می‌توان به موسیقی گوش‌نواز و جذاب آن در کنار طراحی‌های قابل قبول اشاره کرد که لذت بازی را دوچندان کرده‌اند. با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی سرگرم کننده هستید که بتواند ساعت‌ها شما را به خود جذب کند، Vampire's Fall: Origins می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دانلود بازی Vampire's Fall: Origins


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده