نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید فیلم Shazam! به زودی منتشر می‌شود

به‌تازگی اعلام شده که تریلر جدید فیلم شزم (Shazam!) با بازی زکری لیوای قرار است در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که طرفداران کمپانی دی سی کامیکس قرار است به لطف تریلر جدیدی که در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی فیلم Shazam! (شزم) و همچنین شخصیت‌های اصلی آن به‌دست بیاورند. براساس گزارشی که توسط سایت خبری تریلر ترک منتشر شده، تریلر جدید فیلم شزم مورد بررسی Alberta Film Ratings قرار گرفته است. به همین دلیل ما می‌توانیم در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد انتشار یک تریلر جدید دیگر از این فیلم باشیم. اینگونه انتظار می‌رود که این تریلر، پیش از اکران فیلم Venom (ونوم) که اوایل اکتبر سال جاری به روی پرده می‌رود، به نمایش دربیاید. اگر تریلر جدید فیلم شزم در راه انتشار قرار دارد، پس به احتمال زیاد ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک تریلر دیگر هم از فیلم Aquaman (آکوامن) در همان برهه زمانی منتشر شود. اما در حال حاضر هیچ تریلری از این فیلم مورد بررسی و امتیازدهی قرار نگرفته است.

اولین تریلری که از فیلم شزم منتشر شد، تا حد زیادی مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. براساس این تریلر، اینگونه به نظر رسید که فیلم شزم قرار است نسبت به هر اثر دیگری که تا به امروز براساس کمیک‌های کمپانی دی سی ساخته شده، سرگرمی و طنز بیشتری داشته باشد و دوست دارد به زاویه‌های مختلف شخصیت اصلی ابرقهرمانی خود در طی داستان بپردازد. چیزی که در تریلر اول آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشد، حضور دکتر سیوانا بود؛ هر چند که ما تصاویر کمی را از او دیدیم. اگر این گزارش صحت داشته باشد و تریلر جدیدی در راه انتشار باشد، امیدواریم که در این تریلر بتوانیم شاهد صحنه‌های بیشتری از هنرنمایی مارک استرانگ در نقش دکتر سیوانا باشیم. همچنین امیدواریم که در این تریلر شاهد نبردهایی از شزم باشیم که از قدرت‌های جادویی خود استفاده می‌کند، نه فقط به صورت تمرینی.

Shazam

فیلم شزم توسط دیوید سندبرگ کارگردانی شده است. زکری لیوای در نقش شزم، مارک استرانگ در نقش دکتر تادئوس سیوانا، جایمن هانسو در نقش شزم جادوگر، جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن، اشر آنجل در نقش بیلی بَتسون، گریس فولتن در نقش مری بَتسون، راس باتلر، ادم برادی و میشل بورث از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. خلاصه‌ای از فیلم شزم منتشر شده که به شرح زیر است:

همه‌ی ما در درون خود یک ابرقهرمان داریم. فقط کمی جادو نیاز است تا بتوانیم آن را بیرون بکشیم. در رابطه با بیلی بتسون (با بازی اشر آنجل)، او با بیان کردن کلمه‌ی شزم می‌تواند از یک کودک ۱۴ ساله‌ی خیابانی به یک ابرقهرمان بالغ به نام شزم (با بازی زکری لیوای) تبدیل شود؛ شخصیتی که نام یک جادوگر قدرتمند و باستانی را روی خود دارد. شزم با اینکه یک بدن خداگونه و قدرتمند دارد، اما قلبش همچون قلب همان کودک ۱۴ ساله است. او که هنوز کودک درون فعالی دارد، با نسخه‌ی بالغ خود، تمام کارهایی که یک نوجوان با قدرت‌های ابرانسانی دوست دارد انجام دهد، انجام می‌دهد و خود را با آنها سرگرم می‌کند. آیا او پرواز می‌کند؟ آیا او دید اشعه ایکس دارد؟ او می‌تواند از دستانش رعد و برق پرتاب کند؟ او می‌تواند آزمون‌های مختلف خود را رد کند؟ به همین دلیل شزم تصمیم می‌گیرد که با همان حس بازیگوشی و بی‌توجهی‌های یک کودک، تمام این محدودیت‌های توانایی‌هایش را مورد آزمایش قرار دهد. اما طولی نمی‌کشد که او متوجه می‌شود باید هرچه زودتر در این قدرت‌ها و توانایی‌ها استاد شود تا بتواند با نیروهای مرگباری که توسط یک فرد شیطانی به نام دکتر تادئوس سیوانا (با بازی مارک استرانگ) کنترل می‌شوند، مقابله کند.

فیلم Shazam! برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده