نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶

فیلمبرداری فیلم Godzilla vs. Kong احتمالا از همین ماه آغاز می‌شود

به‌تازگی در طی شایعه‌ای مطرح شده که براساس برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری و مراحل تولید فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong) قرار است از ماه جاری آغاز شود.

بعد از یک دنباله‌ی مهم و خوب در سری فیلم گودزیلا، یعنی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها)، این شخصیت قرار است همچنان در دنیای هیولایی کمپانی لجندری بماند و آثار دیگری هم از او تولید شود. مدتی است که طرفداران مدام به این موضوع فکر می‌کنند که چه زمانی قرار است بالاخره فیلمبرداری و مراحل تولید آخرین قسمت از این چهارگانه آغاز شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی شایعه‌ای اعلام شده براساس برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری و مراحل تولید فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا علیه کونگ) قرار است در اوایل یا اواسط ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر ماه) آغاز شود. حال به‌تازگی تصویر جدیدی هم منتشر شده که می‌توان آن را به عنوان یک مدرک مبنی بر تایید شدن تاریخ آغاز مراحل تولید، به حساب آورد.

یکی از کاربران توییتری به‌تازگی این علامت Apex را در هاوایی پیدا کرده است. این علامت می‌تواند به این معنی باشد که قرار است در آینده‌ای نزدیک، فیلمبرداری این اثر مورد انتظار، آغاز شود. برای آنهایی که خیلی با این عبارت آشنایی ندارند، باید گفت که عبارت Apex، عنوان کاری تایید شده برای فیلم گودزیلا علیه کونگ است. حال با اینکه تاریخ اکران این اثر برای زودتر از سال ۲۰۲۰ تنظیم نشده است، اما به نظر می‌رسد که عوامل تولید قصد دارند هرچه زودتر این مراحل را آغاز کنند.

godzilla vs. kong

کاملا مشخص است که تیم تولید چرا قصد دارند تولید این اثر را هرچه زودتر آغاز کنند و هیجان آن را هم بالا می‌برند؛ زیرا طرفداران درست از زمانی که این موضوع اعلام شد، به‌شدت منتظر چنین روزی بودند و هنوز هم دوست دارند هرچه زودتر این اثر مورد انتظار به روی پرده سینماها برود. اولین اشاره‌ای که به این مبارزه‌ی بزرگ شد، به زمان صحنه‌های پایانی فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) بازمی‌گردد. در این فیلم اینگونه نمایش داده شد که جزیره‌ی جمجمه، درست در همان دنیای واحدی که گودزیلا، ماترا، رودن و کینگ گیدورا در آن قرار دارند، وجود دارد. طرفداران می‌توانند خیلی زود یعنی در سال ۲۰۲۰، نبرد میان این شخصیت‌های غول پیکر را در سالن‌های سینما تماشا کنند. بر این اساس، نیاز نیست طرفداران برای تماشای قسمت بعدی این مانستر ورس، انتظار زیادی بکشند.

فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها توسط مایکل دووگرتی کارگردانی شده است. میلی بابی براون، ویرا فارمیگا، سالی هاوکینز، کایلی چندلر، اوشیئا جکسون جونیور، کن واتانابه و بردلی ویتفورد از جمله بازیگران محبوب و بااستعدادی هستند که در این اثر مورد انتظار حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. براساس برنامه‌ریزی‌ها، این فیلم برای اکران در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) تنظیم شده است. بعد از آن هم قرار است فیلم گودزیلا علیه کونگ در سال ۲۰۲۰ به روی پرده سینماها برود.

خلاصه‌ای که برای فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها منتشر شده، به شرح زیر است:

این داستان جدید، تلاش‌های قهرمانانه‌ی سازمان علمی و مخفی Monarch را حکایت می‌کند. ماموران این سازمان می‌بایست با هیولاهای بسیار بزرگ و غول‌پیکری روبه‌رو شوند؛ هیولاهایی مانند گودزیلای قدرتمند که با ماترا روبه‌رو شده است، رودن و همچنین دشمن نهایی و همیشگی او یعنی کینگ گیدورا سه سر. زمانی که تقریبا همه تصور می‌کردند که این گونه‌های باستانی ابرقدرت تنها یک اسطوره و افسانه هستند، این هیولاها تصمیم گرفتند که دوباره قیام کنند. همه‌ی آنها در تلاش هستند تا برتری خود را نسبت به دیگری اثبات کنند. همین موضوع باعث می‌شود که تعادل بشریت تا حد زیادی بر هم بریزد.

اگر شما هم طرفدار این مجموعه هستید و دوست دارید که آثار بیشتری از گودزیلا ببینید، می‌توانید دو انیمه‌ی سینمایی اولی را که در رابطه با این هیولای معروف ساخته شده، در شبکه نتفلیکس تماشا کنید. اولین قسمت از جدیدترین سه گانه‌ی این شخصیت، با فیلم Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره هیولاها) آغاز شد. این فیلم در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینماها رفت و شبکه نتفلیکس هم در سال ۲۰۱۸ آن را در داخل کشور منتشر کرد. دومین قسمت از این مجموعه یعنی فیلم Godzilla: City on the Edge of Battle (گودزیلا: شهر روی لبه‌ی نبرد) هم در حال حاضر در سرویس استریم شبکه نت فلیکس وجود دارد. این اثر، یک آینده‌ی تاریک را به تصویر می‌کشد که آخرین بازماندگان از انسان‌ها، باید با گودزیلا مبارزه کنند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده