// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

بازی Devil May Cry 5 دارای پرداخت های درون برنامه‌ای است [TGS 2018]

هیدئاکی ایتسونو، تایید کرده است که بازی Devil May Cry 5 دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

این روزها پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اکثر بازی‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بازی Devil May Cry 5 نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، سایت گیم اسپات در حال تجربه‌ی بازی DMC 5 بوده است که با رسیدن به بخش Divinity Statue (در این بخش بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را ارتقا دهند) متوجه خرید اورب با پول واقعی شده است.

در ادامه به گفت‌وگو با هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بازی Devil May Cry 5، پرداخته‌اند و وی وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی را تایید کرده است. ایتسونو در این باره گفته است:

خرید اورب با پول واقعی در واقع گزینه‌ای اختیاری است که ما برای بازیکنان در بازی قرار داده‌ایم. اگر بازیکنان بخواهند زمان کمتری را صرف بازی کردن کنند و تمامی ارتقاها را سریعا خریداری کنند، می‌توانند از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند.

در ادامه هیدئاکی ایتسونو در مورد قیمت آیتم‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز صحبت‌هایی را انجام داده است. وی اعلام کرده است که ارتقاهای اولیه، قیمت کمتری دارند و بازیکنان با مشاهده‌ی آن‌ها احتمال دارد دست به خریدن‌شان بزنند؛ رفته رفته کومبوها و مواردی را می‌بینیم که استفاده از آن‌ها نیازمند مهارت بیشتری است و قیمت بیشتری دارند.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Devil May Cry 5 چیست؟ بازی DMC 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده