// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

نمایش گیم پلی Devil May Cry 5 روی ایکس باکس وان ایکس [TGS 2018]

در ویدیو جدید بازی Devil May Cry 5، گیم‌پلی شخصیت دانته را مشاهده می‌کنیم که روی ایکس باکس وان ایکس ضبط شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 سایت دوال شاکرز موفق به تجربه‌ی بازی Devil May Cry 5 روی ایکس باکس وان ایکس شده که بخشی از این گیم‌پلی را برای عموم منتشر کرده است.

در جریان ویدیو منتشر شده از بازی DMC 5 روی Xbox One X، شاهد گیم‌پلی شخصیت دانته هستیم. نسبت به نیرو،‌ دانته شخصیت تکنیکی‌تری است و از طریق اسلحه‌های مختلفش، می‌توانید شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی را تجربه کنید. همچنین در طول بازی قادر به تغییر حالت مبارزه‌ای دانته نیز هستید که در گذشته و نسخه‌ی چهارم نیز وجود داشتند. حالت‌های مبارزه‌ای دانته به نحوی تعبیه شده‌اند که بازیکنان قادر باشند با توجه به شیوه مبارزه‌ای خودشان، بهترین حالت را انتخاب کنند.

یکی از ویژگی‌های بازی Devil May Cry 5، حالت Assist نام دارد. این حالت به شما کمک می‌کند که شخصیت دانته در طول مبارزات به صورت خودکار بین حالت‌های بازی سوییچ کند و با توجه به وضعیت مبارزه، بهترین حالت مبارزه‌ای انتخاب می‌شود تا بازیکنان بیش از پیش از مبارزات لذت ببرند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 و شخصیت دانته را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده