نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

شبکه AMC برای 10 سال آینده سریال مردگان متحرک برنامه دارد

شبکه AMC اعلام کرد که برای مجموعه مردگان متحرک بیش از ۱۰ سال محتوا و برنامه دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC از برنامه‌هایش برای سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت بلومبرگ منتشر کرده، این شبکه اعلام کرد که برای ساخت چندین سریال تلویزیونی و فیلم براساس مجموعه The Walking Dead برنامه دارد. جاش ساپان، رئیس و مدیر اجرایی شبکه AMC، در کنفرانس سرمایه‌گذاران اعلام کرد که این شبکه برنامه‌هایی برای ادامه دادن مجموعه مردگان متحرک برای بیش از ۱۰ سال آینده دارد. سخنگوی شبکه AMC تایید کرد که چندین کمپانی بزرگ در مورد همکاری در این پروژ‌ه‌ها صحبت کرده‌اند و ممکن است هزینه این پروژه‌ها چند صد میلیون دلار شود. 

سریال The Walking Dead براساس رمان‌های کامیکی زامبی محور، ترسناک و آخر الزمانی اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود و پخش فصل نهم این سریال از تاریخ ۹ اکتبر امسال (۱۵ مهر) آغاز خواهد شد. میانگین تعداد بینندگان سریال The Walking Dead در سال ۲۰۱۵ به ۱۹ میلیون بیننده افزایش پیدا کرده بود و حال به طور متوسط ۱۱ میلیون بیننده هر قسمت این سریال را تماشا می‌کنند. با این حال، سریال مردگان متحرک پس از ساخت و انتشار ۸ فصل از آن، هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه AMC است.

دی ماه سال گذشته، اسکات ام گیمپل که به‌عنوان تهیه کننده، شورانر و نویسنده در چندین فصل سریال The Walking Dead حضور داشته، برای نظارت روی محتوای مجموعه مردگان متحرک استخدام شد که بخشی از وظایف او نظارت روی محتوای فعلی مجموعه که شامل سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) می‌شود و محتوای آینده این مجموعه است. آنجلا کنگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، وظیفه ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت. او فیلمنامه ۲۰ قسمت این سریال را تا به امروز نوشته است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده