// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

تریلر هنگام عرضه بازی Eight-Bit Armies منتشر شد

کمپانی Soedesco با انتشار تریلری بازی استراتژی همزمان Eight-Bit Armies را در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار داد.

بازی Eight-Bit Armies که در سبک استراتژی همزمان (RTS) با گرافیک 8 بیتی طراحی شده است، به تازگی روی کنسول‌های خانگی منتشر شده و سازندگان هم با انتشار تریلری قصد دارند کاربران را با محتوای آن آشنا کنند.

ناشر این محصول یعنی کمپانی Soedesco با اشتراک گذاری این ویدیو قصد دارد که کاربران را با نقاط قوت و ضعف کلاس‌های بازی آشنا کند. ۶ کلاس مختلف در بازی گنجانده شده است که در میان آنها نیرو‌های زمینی، هوایی و حتی توپخانه‌های سنگین دیده می‌شود. نیرو‌های زمینی همچون تک تیرانداز‌ها توانایی این را دارند که از فاصله دور نیرو‌های هوایی را شناسایی کنند و در آن سو سربازان موشک انداز نیز این قدرت را دارند که تانک‌ها را از بین ببرند. تانک‌ها نیز از طرفی برای از بین بردن ساختمان‌ها و دیگر موارد غول‌پیکر حریف‌ها موثر هستند.

کاراکتر‌ها و موارد دیگر بازی Eight-Bit Armies به طور مکعب مانند و رنگارنگ طراحی شده‌اند که جلوه‌های آن خشونت کمتری به همراه داشته باشد. در صحنه‌های شلوغ شاهد انفجار‌ها و تیراندازی‌ها هستیم که از گرافیک زیبایی برخوردار است.

نسخه محدود Eight-Bit Armies نیز در دست ساخت قرار دارد که در سه بسته‌بندی مختلف با رنگ‌های سبز، آبی و مشکی طراحی شده است. به نقل از سازندگان ۶ هزار نسخه از این محصول در دست ساخت قرار دارد. نسخه‌های مختلف Limited Edition این بازی تنها از نظر رنگی متفاوت هستند و محتوای داخل جعبه هر یک از آنها یکسان است. گفتنی است که تاریخ عرضه نسخه محدود این بازی هنوز مشخص نشده است.

بازی Eight-Bit Armies که پیش‌تر برای پی سی منتشر شده است دیروز در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) برای کنسول‌های ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد سبک استراتژی و گرافی این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده