// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰

تریلر بازی Sekiro: Shadows Die Twice با محوریت گیم پلی [TGS 2018]

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد.

قبل از شروع نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، اعلام شده بود که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در این نمایشگاه حضور دارد و دموی آن قابل بازی خواهد بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی با همکاری استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ویدیو جدیدی از گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice را منتشر کرده‌اند که نبردهای این بازی را به تصویر می‌کشد.

در جریان ویدیو منتشر شده و دموی بازی Sekiro: Shadows Die Twice که رابرت کانکی، تهیه کننده بازی، در حال انجام آن است، شاهد صحنه‌هایی مشابه هستیم؛ صحنه‌هایی که در نمایشگاه گیمزکام 2018 نیز نظاره‌گر آن‌ها بودیم؛ البته تنها تا اواسط ویدیو شاهد محیط‌ها و نبردهای یکسانی هستیم. در ادامه شخصیت اصلی داستان وارد قسمت‌های جدیدی می‌شود و در نهایت، نبرد شخصیت اصلی با یکی از باس‌های بازی Sekiro: Shadows Die Twice را می‌بینیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی و نبردهای بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در زومجی مشاهده کنید و نظر خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده