نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) را منتشر کرده‌اند.

اخیرا شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که فصل سوم سریال Daredevil در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. در اولین تصویر از سه تصویری که توسط مجله EW منتشر شده، شاهد حضور شخصیت دردویل با لباس سیاه رنگ خود که در طول فصل اول از آن استفاده می‌کرد، هستیم که در بالای یک کلیسا حضور دارد. در تصویر دوم دردویل با لباس سیاه رنگش در یک پارکینگ دیده می‌شود و در تصویر سوم نیز شاهد ملاقات دوباره مت مورداک با بازی چارلی کاکس با فاگی نلسون با بازی الدن هنسون هستیم. بدون شک فاگی از دیدن دوست قدیمی خود پس از حوادث سریال The Defenders (دیفندرز) غافلگیر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Daredevil

Daredevil

Daredevil

اریک اولسن، شورانر جدید سریال Daredevil در رابطه با ملاقات دوباره مت مورداک با فاگی نلسون گفت:

فاگی تلاش می‌کند تا از خاطرات مت عبور کند یا حداقل تلاش می‌کند مسیر زندگی خود را ادامه دهد. اگر فکر کنید یکی از دوستان نزدیک شما مرده است و او تصمیم بگیرد که به شما نگوید که جان سالم به در برده است، شما احتمالا با او دچار مشکل خواهید شد.

همچنین اولسن چند نکته را در مورد داستان فصل سوم سریال دردویل نیز به اشتراک گذاشت و گفت داستان فصل سوم قرار است مورداکی را به تصویر بکشد که روح و درونش دچار شکستگی شده است و او همانطور که باید با بحران سست شدن اعتقاداتش مبارزه کند، او باید با این واقعیت که احساس او پر از شکست شده است، نیز مقابله کند. اولسن گفت:

مت این فصل را با شکستگی فیزیکی، روحی و عاطفی آغاز خواهد کرد. او از خدا عصبانی است. او از این واقعیت عصبانی است که زندگی خود را برای انجام کار خدا به خطر انداخته است و او از خود سوال می‌کند آیا او طی این مدت احمق بوده است یا خیر. مت تقریبا به تاریک‌ترین بخش زندگی خود وارد می‌شود و زمانی که او به‌عنوان دردویل ناتوان ظاهر می‌شود، شما متوجه آن خواهید شد. او ترجیح می‌دهد به زندگی خود خاتمه دهد تا اینکه بدون این توانایی‌ها زندگی کند. مت مورداک تصمیم می‌گیرد که زندگی مت مورداک را کنار بگذارد و تنها به‌عنوان شیطان که همیشه از بخش روشن‌تر زندگی‌اش جدا بود، باشد.

همچنین زندگی مت پس از بازگشت هوشمندانه، حساب‌ شده‌تر و برنامه‌ریزی شده‌تر ویلسون فیسک ملقب به کینگپین با بازی وینسنت دن آفریو، پیچیده‌تر و بغرنج‌تر خواهد شد. فیسک طرح جدیدی را برای تثبیت قدرت امپراطوری جرم و جنایتش دارد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده