// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت به فیلم علمی تخیلی نتفلیکس پیوستند

جیمی فاکس، ستاره فیلم بیبی درایور (Baby Driver)، و جوزف گوردون لویت، ستاره فیلم تلقین (Inception)، به فیلم علمی تخیلی و بی‌عنوان شبکه نتفلیکس پیوستند. با زومجی همراه باشید.

بنا بر گزارش منتشر شده از سوی وب سایت ددلاین، شبکه نتفلیکس طی آخرین اقدام خود جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت را به تیم فیلم علمی تخیلی بی‌عنوان این شبکه اضافه کرد. با توجه به گزارش به‌دست آمده تیم سازنده این اثر هنوز قصد ندارد داستان و مضمون اصلی این فیلم، نوشته متسون تاملین، نویسنده فیلم سالومون گراندی (Solomon Grundy) را فاش کند. همچنین بر‌اساس اطلاعات منتشر شده، هنری جوست و آریل اسکالمن، کارگردانان فیلم Nerve وظیفه کارگردانی این اثر را بر‌ عهده خواهند داشت.

اریک نیومن و برایان آنکلس نیز به عنوان تهیه کنندگان این پروژه معرفی شده‌اند که لازم به ذکر است نیومن سابقه همکاری طولانی مدتی را با شبکه Netflix در ساخت و انجام پروژه‌های گوناگونی داشته است که می‌توان به آثاری مانند مجموعه تلویزیونی Hemlock Grove، سریال جنایی-درام Narcos و فیلم سینمایی درخشان (Bright) اشاره کرد. برایان آنکلس نیز آثاری مانند سری عطش مبارزه (Hunger Games)، من تونیا هستم (I,Tonya) و اولین مسابقه (First Match) را در کارنامه کاری خود دارد.

Netflix

اخیرا شاهد فعالیت‌های گوناگون گوردون در سینما و تلویزیون با بازی در آثار مختلفی مانند مجموعه تلویزیونی Comrade Detective از شبکه آمازون پرایم و فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای بوده‌ایم. حال به نظر می‌رسد این پروژه نیز به لیست فعالیت‌های او در کنار فیلم اکشن و هیجان انگیز در حال تولید 7500 اضافه شود. در مورد جیمی فاکس نیز پس از سه سال فاصله از سینما با بازگشت نه‌چندان موفقش در فیلم بی‌خوابی (Sleepless) به کارگردانی باران بو اودار (Baran bo Odar) شاهد حضور او در فیلم‌های سینمایی در حال تولید دیگری مانند بازسازی اسپاون (Spawn) در نقش ال نیومن و به کارگردانی تاد مک‌فارلین و همچنین فیلم رابین هود (Robin Hood) در کنار بازیگرانی مانند تارون اگرتون هستیم.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده