نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 معرفی شد

 حالت Breakthrough از ۲۵ سپتامبر در دسترس بازیکنان Destiny 2 قرار خواهد گرفت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، از انتشار یک حالت رقابتی تازه برای این بازی خبر داد. این حالت Breakthrough نام دارد و از ۲۵ سپتامبر یعنی سه‌شنبه (۳ مهر) در دسترس دارندگان این بازی قرار خواهد گرفت.

Breakthrough یک بخش چندنفره‌ی چند فازی است که در آن، بازیکنان برای فتح یک منطقه‌ی محوری با یکدیگر رقابت خواهند کرد. هر تیمی که این منطقه را صاحب شود، می‌تواند Breaker خود را در آن محل تعبیه کند. تیم بازنده فرصت دارد تا به مبارزه برگردد، منطقه را از دشمن پس بگیرد و Breaker خود را در آن‌جا تعبیه کند. پس از تعبیه‌ی Breaker، تیم مذکور برای هک کردن Vault دشمن تلاش خواهد کرد. تیمی که والت دشمن را هک کند، برنده‌ی بازی خواهد بود. این حالت در سه دست برگزار می‌شود و تیمی که دست‌های بیشتری را برنده شود، برنده‌ی نهایی خواهد بود.

این حالت از سه‌شنبه‌ی این هفته، به صورت آزمایشی به مدت یک هفته در دسترس خواهد بود و در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به صورت رسمی به بازی اضافه خواهد شد. این حالت در نقشه‌های Equinox، Firebase Echo، Citadel، Convergence maps قابل بازی است و دارندگان پلی استیشن 4 می‌توانند آن را در نقشه‌ی Gambler's Ruin هم تجربه کنند. حالت Breakthrough را همچنین می‌توانید در سرورهای خصوصی به صورت Private Matches هم تجربه کنید.

بازی Destiny 2 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. اخیرا یک محتوای داستانی جدید با نام Forsaken برای این بازی عرضه شده است که کیفیت خوب محتویاتش، بازیکنانی که بازی را ترک کرده بودند، به آن برگرداند و مخاطبان جدیدی هم برایش دست و پا کرد به طوری که Destiny 2 در آمریکا، به سومین بازی پرمخاطب ایکس باکس وان تبدیل شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده