// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

رویداد هالووین بازی Monster Hunter: World در دسترس قرار گرفت

کمپانی کپکام اعلام کرده است که هم‌اکنون بازیکنان بازی Monster Hunter: World می‌توانند رویداد هالووین این بازی را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World، فستیوال پاییزه بازی Monster Hunter: World را با نام Autumn Harvest Festival در دسترس قرار داد. در جریان این فستیوال شاهد رویداد هالووین هستیم که کاربران می‌توانند آیتم‌های جدید و لباس‌های مخصوص به این رویداد را آزاد کنند. همچنین در بخش Event Quests می‌توانید مراحل مخصوصی را انجام دهید. در ادامه مشخص شده است که این رویداد در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار گرفته است.

از امروز تا تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) می‌توانید بخش Gathering Hub بازی Monster Hunter: World را با ظاهری جدید مشاهده کنید. در این بخش شاهد آویزان شدن فانوس‌های (لنترن) مختلف و همچنین برگ‌های رنگی هستیم که حال و هوای پاییز و هالووین را به بازی اضافه کرده است. در ادامه مشخص شده است که در جریان رویداد پاییزه بازی Monster Hunter: World با ورود به بازی، به جای دریافت یک Lucky Vouchers، دو عدد Lucky Vouchers را به عنوان پاداش اتصال روزانه دریافت می‌کنید.

جدا از موارد ذکر شده، یک سری Autumn Harvest Ticket نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانند پوشش‌های مخصوصی را با ظاهر هالووین آزاد کنند که برای شخصیت‌های مرد و زن ظاهر متفاوتی دارد. از دیگر محتویات فستیوال پاییزه و رویداد هالووین بازی Monster Hunter: World، می‌توان به تخفیف فروشگاه‌های داخل بازی برای آیتم‌های مختلف اشاره کرد و همچنین یک لباس جدید با نام Pumpkin's Revenge برای شخصیت پوگی (خوکچه کوچک داخل بازی) در نظر گرفته شده است.

در انتها نیز با ورود به بخش Event Quests بازی، می‌توانید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید که با انجام دادن آن‌ها لباس و سلاح‌های جدیدی را دریافت خواهید کرد. همچنین بعضی از رویدادهای گذشته نظیر کراس‌آور Monster Hunter: World و بازی Horizon Zero Dawn نیز مجددا در دسترس قرار گرفته است. کاربران کامپیوتر نیز باید منتظر رویداد پاییزه مختص به خودشان باشند. در گذشته کمپانی کپکام اعلام کرده بود که رویدادهای نسخه PC بازی Monster Hunter: World از رویدادهای Xbox One و PS4 این بازی جدا خواهد بود.

فستیوال پاییزه Monster Hunter: World

فستیوال پاییزه Monster Hunter: World

فستیوال پاییزه Monster Hunter: World


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده