نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

انتشار آیتم‌هایی جدید از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت Outbreak Day

با توجه به اعلامیه‌ی رسمی سازندگان بازی The Last of Us Part II، آیتم‌ها و محتویاتی جدید با محوریت این بازی در روز Outbreak Day یعنی ۲۶ سپتامبر، منتشر خواهند شد.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II، جدید اثر استودیو ناتی داگ، مشخص نشده اما این دلیل نمی‌شود که این استودیوی محبوب، به هوادارانش توجه نداشته باشد. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که قرار است در طی رویداد Outbreak Day که در تاریخ ۲۶ سپتامبر برگزار می‌شود، محتویات و آیتم‌های مختلفی در اختیار غلاقه‌مندان قرار بگیرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از آیتم‌ها مشخص نیست، اما گفتنی است مورادی مثل آواتار و تم برای سیستم‌عامل پلی استیشن 4 از جمله‌ی آن‌ها هستند. برخی هم احتمال می‌دهند که در جریان این رویداد، اطلاعاتی تازه از خود بازی The Last of Us Part II منتشر شود. Outbreak Day در جهان بازی The Last of Us همان روزی است که تمامی ماجراهای بازی شروع شد و بیماری مرموزی که داستان‌های بازی را شکل داد، در میان مردم شیوع پیدا کرد؛ حال سازندگان بازی هر سال برای یادبود این روز، محتویاتی مثل تی‌شرت یا آیتم‌هایی مختلف برای پلتفرم PS4 را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخی نامشخص راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. در E3 امسال یک ویدیو از روند این بازی منتشر شد که طبق انتظار، با واکنش بی‌نهایت مثبت بازیکنان و منتقدین همراه شد و انتظارات را بیش از پیش سخت کرد. شما می‌توانید تحلیل آخرین نمایش این بازی در E3  را در زومجی بخوانید.

 

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده