نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

کامل ترین بانک گردشگری

در دنیای امروز و با پرطرفدارتر و پیشرفته‌تر شدن صنعت گردشگری، راه‌های بسیار زیادی برای توریست‌ها و مسافران برای سفر به اقصی‌نقاط دنیا فراهم شده است.

امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدارترین‌ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی است که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست‌ها و مسافرانی که می‌خواهند به اقصی نقاط جهان سفر کنند آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می‌توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند. گردشگران و توریست‌هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند می توانند با گشت و گذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی یا حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می کند اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می‌دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان‌ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت‌بخش را تجربه کنند. وب‌سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان است که در زمینه گردشگری فعالیت چشم‌گیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبرترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های  گردشگری ایران و جهان، هتل‌های شهرهای سراسر جهان،  اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تورهای مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر می‌خواهید سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می‌تواند بهترین انتخاب‌تان باشند. سایت لحظه آخر ارائه‌دهنده کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبرترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌ها است. در ادامه می‌توان به برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

رپورتاژ آگهی گردشگری

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید. این شهر در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پرمخاطب‌ترین تورها در کشور است و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری است زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی است و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر است. دلیل استفاده از تور استانبول یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور محسوب می‌شود زیرا یکی از صنایع مهم در این شهر تولید پوشاک است. شهر استانبول نیز همانند تمامی شهرهای دیگر دارای هتل‌های ۳ ستاره تا ۵ ستاره است، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می‌شود از هتل‌های ۴ ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل‌های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نیستند و مناسب خانواده‌های ایرانی نیستند.

رپورتاژ آگهی گردشگری

تور قشم که سالیان پیش آن را با اسم ابرکاوان می‌شناختند یکی از بزرگ‌ترین جزیره‌های خلیج فارس است که در استان هرمزگان واقع شده است. بعد از کیش می‌توان جزیره قشم را تفریحی‌ترین مقصد گردشگری ایران دانست که سالانه توریست‌های فراوانی را به خود جذب می‌کند. همچنین بسیاری از تفریحاتی که در کیش وجود دارد نیز در این جزیره هم جای گرفته‌اند تا بیشترین رفاه را برای مسافران فراهم سازند. مساحت کل جزیره ۱۵۰۰ کیلومتر مربع است که ۳ برابر جزیره بحرین و بزرگ‌تر است. طول کلی جزیره ۱۳۰ کیلومتر و عرض ان ۱۴ کیلومتر است که البته در برخی نواحی این عدد متغیر است. با توجه به طول دهانه‌ی این جزیره بیشترین سواحل و کرانه را شامل شده است. این جزیره افسانه‌ای را عجایب هفتگانه نیز می‌گویند. این جزیره زیبا سال‌ها اشغال شده توسط پرتقالی‌ها و تحت تاثیر ستاره‌های خیالی بوده است. لاک‌پشت های پوزه عقابی، جزایر ناز، غار نمک، تنگه چاه کوه و دره ستاره‌ها از جاذبه‌های عجیب گردشگری جزیره قشم به حساب می‌آیند که سالیانه توریست زیادی را به خود جلب می‌کند. مردمان بومی قشم بر این باورند که سالیان گذشته با برخورد یک ستاره به زمین این قسمت از جزیره را به این شکل خاص از خاک و سنگ و ماسه دراورده است. درمورد این قسمت از جزیره افسانه‌ای تخیلات زیادی را در قالب داستان‌های ترسناک می‌توان از زبان بومیان قشم شنید که بسیار هیجان‌انگیز و با استرس است. حتی بر این باورند که پس از تاریک شدن هوا موجودات عجیب فرازمینی در ان منطقه حضور پیدا می‌کنند. در هر طرف دره ستارگان یک پدیده خارق العاده وجود دارد به طور مثال وجود کوه‌ها و صخره‌های بلند شنی که با توجه به وزش باد شدید شن و ماسه شکل‌های عجیب و گاهی دلهره‌آور را تشکیل داده‌اند و وزش باد صداهای وهم الودی را ایجاد می‌کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده