// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Tribes Age: Rise of Caveman؛ ساخت حکومت در قرون وسطا

بازی موبایل Tribes Age: Rise of Caveman، یک بازی استراتژی است که برای گسترش سرزمین خود، باید سایر قبایل را از میان بردارید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی ساخت پایگاه رفته‌ایم؛ اثری که به واسطه طراحی و سیستم گیم‌پلی‌ای که دارد می‌تواند بازیکن را ساعت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Tribes Age: Rise of Caveman، ساخته استودیو Seagame، یک بازی استراتژی ساخت پایگاه است که در کنار المان‌های استراتژی‌ای که دارد، ویژگی‌های بازی‌های مبارزه‌ای و نبردهای قرون وسطایی را در خود جای داده است. از نظر داستانی، بازی داستان خاصی را در خود جای نداده است. با این حال بازی موبایل Tribes Age: Rise of Caveman با یک پیش درآمد داستانی پایه، شما را وارد بازی می‌کند؛ Tribes Age: Rise of Caveman جایی است که شما به عنوان رهبر یکی از قبیله‌های قرون وسطایی شناخته می‌شوید که سرزمین‌تان را از دست داده‌اید و حال، باید برای راه اندازی یک سرزمین جدید تلاش کنید.

ارتقای بخش‌های مختلف قبیله، در کنار ساختن بخش‌های جدید، اهمیت زیادی دارد

با شروع بازی Tribes Age: Rise of Caveman، وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی که نحوه بازی و ساخت و ساز‌ها به شما آموزش داده می‌شود. در ابتدا پایگاه اصلی خود را مشاهده می‌کنید و رفته رفته باید سایر ساختمان‌ها و بخش‌های سرزمین خود را بنا کنید. اگر از بازیکنان و هواداران بازی‌های استراژی و ساخت و ساز باشید، حتما با نحوه ساخت و ساز و ترتیب آن‌ها و همچنین ارتقای ساختمان‌ها آشنایی دارید. با این حال اگر برای اولین بار است که به سراغ بازی‌های این سبک می‌روید، جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا سیستم آموزش بازی به بهترین شکل ممکن به شما آموزش می‌دهد. همچنین بازی Tribes Age: Rise of Caveman دارای یک سیستم ماموریت است که در هر ماموریت به شما می‌گوید چه چیزی را بسازید. از این رو به راحتی و با تکیه به این سیستم می‌توانید روند بازی را پیش ببرید. بخش دیگر گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Tribes Age: Rise of Caveman به مبارزات بازی مربوط می‌شود که باید با سایر قبیله‌های بازی مبارزه کنید. برای گسترش سرزمین‌تان، قبایل دیگری در نزدیکیه قبیله شما قرار دارند که هر کدام از نظر قدرت و اهمیت، در جایگاه مختلفی قرار دارند. حال با توجه به سطح توانایی‌های سربازهای‌تان باید با آن‌ها مبارزه کنید و رهبرشان را شکست دهید.

به عبارتی رهبران، همان قهرمان‌های هر قبلیه به حساب می‌آیند و در ابتدا شما یک قهرمان بیشتر ندارید؛ اما رفته رفته و با پیش روی در بازی و شکست دادن سایر قبایل، می‌توانید قهرمان‌های بیشتری را از آن خود کنید. هر قهرمان قدرت و ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد که بازیکنان با توجه به شیوه بازی کردن خودشان می‌توانند قهرمان محبوب‌شان را انتخاب و در مبارزات شرکت کنند. همچنین اگر منابع در نظر گرفته شده از هر ساخت و ساز برای شما کافی نبود، می‌توانید به سراغ کشتن و شکار حیوانات بازی بروید که آذوقه‌های بیشتری را در دسترس شما قرار می‌دهند. جدا از گیم‌پلی، بازی اندروید و آیفون Tribes Age: Rise of Caveman در بخش طراحی نیز به خوبی عمل کرده است. حال و هوای بازی، قرون وسطی در نظر گرفته شده است و از این رو، مبارزات بازی از طریق نیزه انجام می‌شود که شکل و شمایل جالبی به بازی بخشیده است. از طرفی گرافیک بازی حالتی فانتزی و نقاشی شکل دارد که شما را به خود جذب خواهد کرد. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Tribes Age: Rise of Caveman می‌تواند تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز در زمینه بازی‌های استراتژی باشد که تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tribes Age: Rise of Caveman


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده