نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵

اولین تصویر واکین فینیکس با ظاهر جوکر در فیلم مستقل این شخصیت

به‌تازگی ویدیوی جدیدی از فیلم Joker منتشر شده است که در آن شاهد اولین تصویر از ظاهر رسمی جوکر با بازی واکین فینیکس هستیم.

هفته گذشته بود که اولین تصویر رسمی از فیلم Joker (جوکر) منتشر شد که در آن واکین فینیکس را برای اولین‌بار در نقش این ابرشرور دنیای دی سی (DC) مشاهده می‌کردیم. فینیکس قرار است نقش آرتور فلک ملقب به جوکر را در این فیلم بازی کند، اما ظاهر او بدون هیچ آرایش و گریم خاصی بود که سوالاتی زیادی را در مورد اینکه آیا قرار است شخصیت جوکر را با ظاهر مرسومش در فیلم مشاهده کنیم یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Joker منتشر شده که در آن از ظاهر رسمی جوکر در فیلم رونمایی شده است. در این ویدیوی کوتاه که در اصل یک تیزر از فیلم جوکر است، شاهد حضور واکین فینیکس هستیم که در یک تست ویدیویی برای نقش جوکر حضور دارد و در پایان از ظاهر جوکر که بسیار به یک دلقک سیرک شباهت دارد، رونمایی می‌شود. با این حال، جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده و ممکن است در ادامه فیلم ظاهر جوکر نیز کمی تغییر کند، اما در حال حاضر فینیکس قرار است در بیشتر فیلم حداقل با این ظاهر حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، مارک مارون در یک نقش نامشخص، گلن فلشلر در یک نقش نامشخص، بیل کمپ در یک نقش نامشخص و فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker به کارگردانی و نویسندگی تاد فیلیپس به‌ همراه اسکات سیلور، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. بردلی کوپر نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده