// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Amethlion؛ گشت و گذار در جهانی پیکسلی

بازی موبایل Amethlion یک بازی نقش آفرینی دنیای باز است که به واسطه طراحی‌های پیکسلی خود، حس و حالی نوستالژی در مخاطب ایجاد می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

مخاطبان قدیمی بازی‌های ویدیویی، بخشی از خاطرات خود را مدیون بازی‌های پیکسلی و هشت بیتی هستند؛ بازی‌های که با طراحی منحصربه‌فردشان، تجربه‌ای خاص و متفاوت را در دسترس مخاطبان قرار می‌دادند. این دسته از بازی‌ها گرافیک حیرت‌انگیز و واقع‌گرایانه ندارند و به واسطه‌ی گیم‌پلی و ساختار خود، سعی می‌کنند کاربران را سرگرم کنند. در این قسمت از معرف بازی موبایل به سراغ یک بازی پیکسلی رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Amethlion، ساخته استودیو Dynamic Zero، یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را به خود سرگرم کند. از طرفی بازی موبایل Amethlion را می‌توان در دسته بازی‌های داستان-محور قرار داد. در این بازی بازیکنان در نقش یک شهروند قرار می‌گیرند که به سایر شهروند‌ها کمک می‌کند و ضمن آن، رفته رفته متوجه محیط‌های مخفی و رازی بزرگ در جهان بازی می‌شود. در جریان داستان بازی Amethlion بازیکنان باید از رازی باستانی پرده بردارند.

بازی موبایل Amethlion

بازی Amethlion جدا از بخش داستانی، دارای یک بخش سروایول است که شما را به رویارویی با دشمنان متعددی تشویق می‌کند

با شروع بازی اندروید و آیفون Amethlion، بخش شخصی سازی برای شما نمایش داده می‌شود. در این بخش، بازیکنان قادر به ساخت شخصیتی با مدل مو، ریش و حتی شغل مورد نظر خود هستند. در این میان، با انتخاب شغل، نوع سلاحی که در دست می‌گیرید نیز متفاوت خواهد بود؛ برای مثال سلاح یک معدن‌چی با سلاح یک چوب‌بر متفاوت است. پس از تمام شدن این بخش و ساخت شخصیت نهایی، وارد جهان بازی می‌شوید. در اولین ماموریت‌تان باید به کمک معدن‌چی‌هایی بروید که در یک معدن گرفتار شده‌اند. با شروع بازی و در عین انجام اولین مرحله، متوجه سیستم راهنمای بازی و مراحل می‌شوید. در واقع بازی موبایل Amethlion فاقد Mini Map و بخش راهنما و توضیحات برای مراحل اصلی و فرعی است؛ از این رو خواندن دیالوگ‌ها و توجه به مواردی که از شما خواسته می‌شود، مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید به آن‌ها توجه کنید. ساختار بازی و گیم‌پلی، ساختاری کلاسیک است و سازنده سعی کرده است جدا از مخاطبان جدید، بیشتر مخاطبان قدیمی بازی‌های پیکسلی را به خود جذب کند. مورد دیگری که شدیدا شما را به خود جذب می‌کند، سیستم دیالوگ بازی و مکالمه‌ی شما با شخصیت‌های بازی است. زمانی که کاری را اشتباه انجام می‌دهید، بعضی از شخصیت‌ها متناسب با محیطی که در آن هستید، جواب جالبی به شما می‌دهند. همچنین انتخاب‌ها و نوع صحبت و گفتار شما با شخصیت‌های بازی نیز در داستان و کارهایی که برای‌تان انجام می‌دهند، تاثیرگذار است؛ از این رو سعی کنید برای بخش انتخاب دیالوگ‌ها و ارتباط با سایر شخصیت‌های بازی، اهمیت قائل شوید.

ساخت و ساز و گشت و گذار در محیط بازی و پیدا کردن آیتم‌های ارزشمند، شما را در انجام مراحل اصلی کمک می‌کند

جهان بازی اندروید و آیفون Amethlion را ۱۰۰ مرحله تشکیل داده است که ترکیبی از مراحل اصلی و فرعی مختلف است. همانطور که قبلا گفته شد، بازی فاقد Mini Map است و برای شناسایی مراحل اصلی، باید به دیالوگ‌ها توجه کنید که شخصیت‌ها از شما می‌خواهند که چه کارهایی را انجام دهید یا برای انجام مرحله‌ی بعد، به چه منطقه‌ای بروید. همچنین مراحل فرعی بازی Amethlion نیز به همین روال تکمیل می‌شوند؛ با این تفاوت که معمولا در مراحل فرعی از شما خواسته می‌شود تا فلان آیتم را در نقشه‌ی بازی پیدا کنید. طراحی دشمنان شما در بازی Amethlion بسیار متنوع است و با ۵۰ نوع دشمن مختلف روبه‌رو خواهید شد. رفته رفته سطخ سختی دشمنان نیز افزایش پیدا می‌کند؛ در نتیجه باید به واسطه پول‌هایی که از انجام مراحل کسب می‌کنید، شخصیت خود را تقویت کنید و سلاح و لباس‌های بهتری را خریداری کنید. همچنین بازی اندروید و آیفون Amethlion دارای بخش ساخت و ساز عمیقی است که می‌توانید سلاح و موارد دیگری را در طول بازی بسازید. در کنار این مورد سیستم تخریب اسلحه نیز تعبیه شده است؛ به عبارتی هر یک از سلاح‌های شما در جریان مبارزات آسیب می‌بینند و پس از مدتی خراب می‌شوند.

بازی موبایل Amethlion

یکی از مواردی که بازیکنان را در بازی Amethlion به چالش می‌کشد، ساختار بعضی از مراحل اصلی است. بعضی از مراحل بازی موبایل Amethlion را باید در مدت زمان مشخصی کامل کنید و هنگامی که زمان در نظر گرفته شده تمام شد، نوار سلامت شما رفته رفته خالی می‌شود تا اینکه بمیرید. پس از مردن نیز به آخرین چک‌پوینت بازی بر می‌گردید و همین روند ادامه دارد تا زمانی که بتوانید آن مرحله را کامل کنید. تیم سازنده بازی در کنار بخش داستانی، یک بخش سروایول و بقا را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است که در جریان این بخش باید با Waveهای مختلفی از دشمنان مقابله کنید. طراحی‌های بازی Amethlion نیز مورد اصلی جذابیت بازی است؛ طراحی‌های پیکسلی و جهانی پیکسلی سبب شده است تا مخاطبان قدیمی این دسته از بازی‌ها، حس و حال نوستالژی‌ای داشته باشند. در انتها اگر به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز کلاسیک هستید، بازی اندروید و آیفون Amethlion بهترین گزینه برای شما است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Amethlion


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده