نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

سریال انیمیشنی Diablo برای نتفلیکس تایید شد

اندرو کازبی، نویسنده فیلم Hellboy تایید کرد که سریال انیمیشنی Diablo (دیابلو) برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک انیمیشن سریالی براساس مجموعه Diablo در دست ساخت است. اندرو کازبی، نویسنده فیلمنامه ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی)، به‌تازگی در صفحه رسمی خود در توییتر تایید کرده که در حال کار روی سریال Diablo که براساس یک مجموعه بازی بسیار محبوب کمپانی بلیزارد ساخته خواهد شد، است. مدت زیادی است که شایعات ساخت این سریال شنیده می‌شود و حال او در حال انجام مذاکرات نهایی برای نوشتن فیلمنامه این سریال انیمیشنی است. پیش از این کازبی گفته بود که این اثر، قطعا یک سریال بزرگسالانه است و در ادامه تایید کرد که انیمیشن Diablo از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد. کازبی در این توییت که در ادامه پاک شد و توسط برخی از طرفداران گرفته شده است، گفت:

من حدس می‌زنم که می‌توانم تایید کنم که در حال انجام مذاکرات نهایی با نتفلیکس و اکتیویژن برای نوشتن و ساخت سریال انیمیشنی جدید دیابلو هستم. خیلی هیجان زده‌ام و مشتاقم که همه چیز به درستی پیش برود.

بیش از یک دهه پیش شایعات ساخت فیلم Diablo منتشر شده بود که هیچگاه این شایعات رنگ واقعیت را به خود ندید. اولین بازی Diablo در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و در ادامه بازی Diablo II در سال ۲۰۰۰ و بازی Diablo III در سال ۲۰۱۲ منتشر شدند. این مجموعه یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی در سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی بلیزارد تولید و منتشر می‌شود. بلیزارد در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی Diablo نیز است که هنوز تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است. 

با اینکه ساخت فیلم یا سریال براساس بازی‌های ویدیویی اکثرا با شکست همراه بوده است، اما موفقیت و استقبال گسترده از انیمیشن Castlevania (کسلوانیا) که فصل دوم آن در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد، احتمالا باعث شده تا نتفلیکس و دیگر کمپانی‌ها به دنبال ساخت پروژه‌های مشابه دیگری باشند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده