نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶

تریلر هنگام انتشار بازی فیفا 19

کمپانی الکترونیک آرتز، در فاصله چند روز مانده به انتشار فیفا 19، تریلر هنگام عرضه آن را با نام Champions Rise منتشر کرد. 

زمان زیادی تا انتشار فیفا 19، جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز باقی نمانده است. این بازی از تاریخ ۳ مهر برای خریداران نسخه‌های آلتیمیت و چمپیونز و از ۶ مهر هم برای خریداران نسخه معمولی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این مشترکین EA/Origin Access هم اکنون می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت این بازی را تجربه کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز تریلر هنگام انتشار این بازی را منتشر کرده است که Champions Rise نام دارد. 

در تریلر جدید بازی، جدا از اینکه می‌توانیم بخش‌هایی از بازی را مشاهده کنیم، شاهد حضور بازیکنان مطرحی چون نیمار یا کریستیانو رونالدو هم هستیم. علاوه بر این یک سری از گیمر‌های حرفه‌ای و چهره‌های آشنای دیگر هم در این ویدیو جالب حضور دارند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی FIFA 19 قصد دارد با تغییراتی که در زمینه‌های مختلف داشته، یک تجربه متفاوت نسبت به سال‌های گذشته ارائه بدهد. نسخه دموی این بازی در حال حاضر منتشر شده است و می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر با بازی، آن را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با خواندن پیش نمایش فیفا 19 در زومجی، بیش‌تر با جزییات این بازی و تغییراتش آشنا شوید. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده