نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویری از شخصیت بتمن در سریال Titans منتشر شد

در تصاویر جدید منتشرشده از پشت صحنهٔ سریال Titans (تایتان‌ها) کمپانی دی‌سی، شاهد حضور شخصیت بتمن هستیم و احتمالا، طرفداران دنیای دوم بروس وین را نیز ملاقات خواهند کرد.

تصاویری در اکانت توییتر رایان پلتز منتشر شده است و در این تصاویر از پشت صحنه سریال Titans (تایتان‌ها) کمپانی دی‌سی، شاهد حضور بتمن هستیم و به نظر می‌رسد شخصیت شنل‌پوش محبوب طرفداران در این سریال حضور خواهد داشت و قرار نیست تنها شاهد زندگی روزمره بروس وین باشیم و بخش هیجان‌انگیزتر این شخصیت قدیمی کمیک‌ها نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

پیش‌تر در خبرها خوانده بودیم که شخصیت بروس وین در سریال Titans حضور خواهد داشت و حال در تصاویر جدید حضور شخصیت دوم بروس وین نیز به‌صورت غیررسمی اعلام شده است. این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که کمپانی دی‌سی برای سرویس استریم خود، یعنی DC Universe تولید کرده است. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی که رابین جدید وارد داستان می‌شود. تصاویر منتشرشده از بتمن در سریال Titans را که در اینترنت پخش شده است، در پایین مشاهده می‌کنید:

Titans

بتمن

بتمن

در تصاویر منتشرشده از ابرقهرمان دنیای دی‌سی، بازیگری ناآشنا لباس بتمن را بر تن دارد و البته که این لباس در مقایسه با لباس‌های پیشین شخصیت بتمن، اصلاً زیبا نیست و امیدواریم اگر قرار به حضور شخصیت بتمن در این سریال باشد، طرح نهایی لباسش این نباشد.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی  (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال Titans قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهرماه) از سرویس استریم شبکه دی‌سی یونیورس منتشر شود. فصل اول این سریال در ۱۲ قسمت تولید شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده