// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵

تاریخ شروع فصل ششم بازی Fortnite اعلام شد

استودیو اپیک گیمز تاریخ شروع فصل 6 بازی Fortnite را اعلام کرد.

بازی Fortnite در هر فصل خود یک سری رویداد و وقایع داستانی را به همراه دارد که شامل تغییراتی در نقشه‌ی بازی می‌شود. چندی پیش بود که مکعب مرموز و بنفش رنگ بازی Fortnite در منطقه‌ی Loot Lake غرق شد و این اتفاق، نوید نزدیک شدن به فصل ششم را می‌داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)،‌ سازنده و ناشر بازی فورتنایت، تاریخ شروع فصل ششم Fortnite را اعلام کرد.

طبق گفته‌های اپیک گیمز، فصل ششم فورتنایت در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از طرفی مشخص شده است که فصل پنجم در تاریخ سه مهر ماه (۲۵ سپتامبر) به اتمام خواهد رسید. از این رو کاربران تنها تا تاریخ ذکر شده، فرصت کامل کردن چالش‌های هفتگی خود را دارند. استودیو اپیک گیمز در ادامه اعلام کرده است که برای سرعت بخشیدن به روند لول‌آپ و دریافت Tierهای باقی‌مانده، بازیکنان از امروز تا ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) به وقت ایران می‌توانند از طریق بوست کننده XP چهارصد درصدی‌شان، روند لول‌آپ خود را سرعت ببخشند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار نگرفته است و باید تا نزدیک شدن به فصل ششم منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری منتشر شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد اتفاق اخیر فورتنایت و غرق شدن مکعب بنفش رنگ در Loot Lake چیست؟ چه اتفاقی در فصل ششم فورتنایت رخ می‌دهد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده