نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

شبکه ABC یک سریال براساس ابرقهرمانان زن دنیای مارول می‌سازد

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه ABC در نظر دارد با همکاری آلن هاین‌برگ یک سریال براساس ابرقهرمانان زن مارول تولید و منتشر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه ABC به دنبال ساخت یک سریال ابرقهرمانی دیگر اینبار براساس ابرقهرمانان زن دنیای مارول است. پس از اینکه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی در نظر دارد تا با همکاری مارول استودیو سریال‌هایی کوتاه براساس شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول مانند لوکی و اسکارلت ویچ تولید و از شبکه استریم دیزنی پلی منتشر کند، حال چندین منبع مختلف گزارش داده‌اند که شبکه ABC نیز به دنبال ساخت یک سریال ابرقهرمانی دیگر است. این سریال براساس ابرقهرمانان زن دنیای کامیک مارول ساخته خواهد شد و تمرکز آن روی گروهی از این ابرقهرمانان زن است و آلن هاین‌برگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) وظیفه ساخت این سریال بدون عنوان را بر عهده خواهد داشت.

هنوز جزئیات زیادی از این پروژه جدید مانند منابع اقتباس یا شخصیت‌های احتمالی آن منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که انتظار می‌رود تمرکز این سریال روی شخصیت‌های کمتر شناخته شده دنیای کامیک مارول باشد. در حال حاضر نمی‌دانیم که این سریال قرار است براساس کامیک‌هایی مثل A-Force (ای-فورس) یا Lady Liberators تولید شود یا خیر، اما ممکن است آن‌ها تصمیم داشته باشند تا گروه جدیدی را براساس برخی از شخصیت‌های مدنظر خود برای این سریال ایجاد کنند. علاوه بر حضور به‌عنوان شورانر و نویسنده، هاین‌برگ به‌همراه جف لاب، رئیس بخش تلویزیونی مارول به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. ABC Studios نیز مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده دارد. 

پیش از این شایعاتی مبنی بر ساخت یک سریال ابرقهرمانی زن توسط ABC که به سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) شباهت دارد، منتشر شده بود که ممکن است با این پروژه ارتباط داشته باشد. در حال حاضر فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در سال آینده میلادی از شبکه ABC منتشر شود. سریال Cloak & Dagger (شنل و خنجر) نیز از شبکه فری‌فورم که زیر مجموعه شبکه ABC است، پخش می‌شود و برای فصل دوم نیز تمدید شده است. همچنین به نظر می‌رسد که سرانجام باید شاهد انتشار سریال New Warriors (مبارزان جدید) روی شبکه ABC در سال ۲۰۱۸ باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده