// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ انتشار بازی Tricky Towers برای نینتندو سوییچ

کمپانی WeirdBeard Games اعلام کرد که بازی Tricky Towers به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی WeirdBeard با همکاری استودیو اسپانیایی BlitWorks، اعلام کرده است که بازی Tricky Towers در تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

این خبر در حالی است که بازی Tricky Towers در نوامبر سال گذشته به صورت فیزیکی برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 عرضه شده بود. بازی Tricky Towers بر پایه ساخت و ساز ساخته شده است و در جریان آن بازیکنان در نقش یک جادوگر قرار می‌گیرند که وظیفه دارد از ساختمان خود محافظت کند و آن را بسازد. در بخش تک‌نفره، بازی دارای ۵۰ Trial مختلف است؛ اما زمانی که نوبت به بخش چندنفره می‌رسد، Tricky Towers به یک بازی رقابتی هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود.

در بخش چندنفره بازیکنان می‌توانند با سه شخص دیگر در حالت‌های مختلف به رقابت بپردازند. در ادامه معرفی بازی Tricky Towers برای نینتندو سوییچ اعلام شد که تمامی محتویات پولی و رایگان بازی برای نسخه نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار می‌گیرد. نیلز مونشوور، موسس کمپانی WeirdBeard Games در این باره می‌گوید:

از زمان معرفی کنسول نینتندو سوییچ، Tricky Towers یکی از پر درخواست‌ترین بازی‌های ما بود تا برای این پلتفرم منتشر شود. به ما در خواست‌های بی‌شماری از طریق فضای مجازی و ایمیل فرستاده شد و حتی به صورت شخصی نیز به ما درخواست می‌دادند.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی Tricky Towers را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده