نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

ادامه همکاری سازنده Life Is Strange: Before the Storm با اسکوئر انیکس

استودیو Deck Nine روی پروژه جدیدی با همکاری اسکوئر انیکس کار می‌کند.

استودیو دک ناین (Deck Nine) کار خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرد و با نام قبلی خود یعنی Idol Minds در این مدت بازی‌های متنوعی را ارائه داد، ولی این بازی Life Is Strange: Before the Storm بود که باعث بالا رفتن شهرت استودیو شد؛ بازی‌ای که پیش‌درآمد نسخه اصلی این مجموعه بود و با عرضه سه اپیزود به کار خود پایان داد، اپیزودهایی که همگی مورد تمجید منتقدان زومجی قرار گرفتند و آخرین قسمت بازی هم امتیاز ۹ را از سایت کسب کرد.

اسکوئر انیکس (Square Enix) که به عنوان ناشر با این استودیو همکاری داشته است، اکنون خبر از ادامه همکاری در آینده می‌دهد و قرار است پروژه بعدی دک ناین هم زیر نظر این کمپانی ساخته شود. لی سینگلتون، رییس استودیوهای خارجی اسکوئر انیکس در این مورد می‌گوید:

همکاری اسکوئر انیکس با دک ناین با موفقیت عظیمی همراه بود و همین موضوع باعث شد ادامه همکاری با این استودیو تصمیم راحتی برای ما باشد.

البته هنوز هیچ اطلاعی از جزییات این بازی نداریم و معلوم نیست پروژه بعدی دک ناین یک اثر کاملاً جدید خواهد بود یا آن‌ها بار دیگر بازی‌ای در ارتباط با دنیای Life Is Strange می‌سازند. ولی هر چه که باشد، به نظر می‌رسد دک ناین نیاز به کارمندان بیشتری برای پروژه‌های بعدی خود دارد و سرگرم جذب نیروهای جدید است، از هنرمندان و برنامه‌نویسان در بخش‌های مختلف تا کارگردان خلاق جدیدی که روی پروژه‌های بعدی این استودیو کار کند.

طرفداران Life Is Strange هم به زودی با Life Is Strange 2 همراه خواهند شد که در روز ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی‌ای که مثل فصل اول، استودیو دونت‌ناد انترتینمنت (Dontnod Entertainment) آن را تهیه کرده است و می‌توانید پیش‌نمایش آن را در زومجی مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده