نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

ویدیوهای جدید بازی Judge Eyes مینی‌گیم‌های آن را نمایش می‌دهند [TGS 2018]

در جریان رویداد توکیو گیم شو 2018، ویدیوهایی جدید از بازی Judge Eyes منتشر شد که در آن‌ها روند مینی‌گیم‌های بازی به تصویر کشیده شده است.

در رویداد TGS 2018 اطلاعات جدیدی از بازی Judge Eyes منتشر شد که البته با نام Project Judge هم شناخته می‌شود. این بازی، یک اسپین‌آف برای مجموعه‌ی محبوب و تحسین‌شده‌ی یاکوزا به‌حساب می‌آید و توسط سازندگان همین بازی یعنی کمپانی سگا ساخته می‌شود. بازی Judge Eyes دقیقا در همان دنیای یاکوزا جریان دارد و گیمرها را در نقش یک وکیل قرار می‌دهد. تا به امروز تریلرهای مختلفی از روند بازی منتشر شده است که فاز کاراگاهی و مبارزات بازی را به تصویر کشیده‌اند.

حالا به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و به لطف خبرنگاران نشریه‌ی دنگکی (Dengeki) ژاپن که در TGS این بازی را تجربه کردند، ویدیوهایی جدید از بازی منتشر شده که در آن‌ها، مینی‌گیم‌های بازی به‌تصویر کشیده شده‌اند.

اولین مینی‌گیم Drone Race نام دارد و همانطور که از اسمش مشخص است، در آن باید با یک‌سری هواپیما بدون سرنیشین (Drone) مسابقه بدهید. دیگر مینی‌گیم که به‌نمایش درآمد، مینی‌گیم VR board بود که در آن، شخصیت اصلی یک عینک واقعیت مجازی به چشم می‌زند و به واسطه‌ی آن، در مکان اشیاء و آیتم‌هایی را می‌بیند که با گرفتن آن‌ها، امتیاز به‌دست می‌آورید و در پایان، پاداش دریافت می‌کنید.

این بازی در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در ژاپن منتشر می‌شود و در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ میلادی، در کشورهای غربی عرضه خواهد شد. پلتفرم‌ هدف بازی Judge Eyes، پلی استیشن 4 اعلام شده است.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده