نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

اطلاعاتی تازه از مزایای پیش‌خرید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد [TGS 2018]

با توجه صحبت سازندگان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، نسخه‌های کلاسیک این مجموعه که با پیش خرید کردن این بازی در دسترس قرار می‌گیرند، قرار نیست به شکل ریمیک را ریمستر شده در اختیار کاربران قرارداده شوند.

رویداد توکیو گیم شو 2018 برگزار شده و در جریان آن خبرهای زیادی از آثار مورد انتظاری که قرار است در آینده منتشر شوند، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. دیروز و در جریان روز اول این رویداد، خبرهای مختلفی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد که یکی از آن‌ها، مزایای پیش‌خرید این بازی را مشخص می‌کرد. در قسمتی از این خبر می‌خوانیم که افرادی که بازی را برای پلی استیشن 4 پیش‌خرید بکنند، به نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Ace Combat 5: The Unsung War هم دسترسی خواهند داشت؛ سازندگان بازی پس از معرفی این مزایا، مشخص نکردند که قرار است نسخه‌ی ریمستر/ریمیک این بازی را در اختیار کاربران قرار دهند یا خیر.

حال و به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی و طی یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی، سازندگان بازی یعنی اعضای استودیو باندای نامکو، این موضوع را برای کاربران روشن و تایید کردند که آن‌ها یک پورت عادی از بازی Ace Combat 5: The Unsung War را در اختیار دارندگان پلی استیشن 4 که Ace Combat 7: Skies Unknown را پیش‌خرید کرده‌اند قرار دهند. به گفته‌ی کارگردان بازی، آن‌ها قرار است پورت نسخه‌ی پلی استیشن 2 بازی را با رزولوشن بالاتر در دسترس گیمرها قرار دهند.

گفتنی است افرادی که نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را پیش‌خرید بکنند، به نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی Ace Combat 6: Fires of Liberation از طریق سرویس Backward Compatibility دسترسی خواهند داشت.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه‌ی ۲۰۱۹ (۲۸ دی) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۱ فبریه (۱۲ بهمن) برای پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده