نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

سریال Bodyguard به نتفلیکس می‌آید

سریال خوش‌ساخت و متفاوت Bodyguard (بادیگارد) شبکه BBC One، از ماه آینده پخش خود را از سرویس استریم نتفلیکس آغاز خواهد کرد.

سریال سیاسی و هیجانی Bodyguard (بادیگارد) که محصول شبکه BBC One کشور انگلستان است، از ماه آینده میلادی از طریق سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و کاربران جهانی نتفلیکس نیز می‌توانند از این سریال خوش‌ساخت لذت ببرند. این اثر توسط دو کمپانی ورلد پروداکشنز (World Productions) و آی‌تی‌وی استودیو (ITV Studios) ساخته و تولید شده است.

در سریال Bodyguard، بازیگران نسبتاً معروفی نیز حضور دارند که از میان آنان می‌توان به ریچارد مدن، بازیگر سریال Game of Thrones و کیلی هاوس، بازیگر فیلم High-Rise اشاره کرد. این مجموعه به محبوبیت بالایی در کشور انگلستان دست پیدا کرده و رکوردهایی زیادی را نیز ثبت کرده است؛ سریال Bodyguard بیشترین امتیاز را در بین سریال‌های درام کل شبکه‌های BBC به دست آورده است. قسمت ششم و پایانی این سریال در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهرماه) روی آنتن شبکه BBC One خواهد رفت و تقریباً یک ماه بعد از طریق سرویس استریم نتفلیکس پخش جهانی خواهد شد. سریال Bodyguard از ماه آگوست (تقریباً یک ماه پیش) پخش خود را آغاز کرد و داستان آن در مورد گروهبان پلیسی با نام دیوید باد (با نقش‌آفرینی ریچارد مدن) است که شخصیتی دردسرساز است و از طرفی جزو نیروهای کارکشتهٔ جنگی محسوب می‌شود که البته در حال حاضر شغل بادیگاردی را انتخاب کرده است و از شخصی مهم و جنجالی در دنیای سیاست با نام جولیا مونتاگ (با نقش‌آفرینی کیلی هاوس) محافظت می‌کند. این دو از نظر شخصیتی و دیدگاهی، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

ماریا کایریاکو، رئیس بخش جهانی آی‌تی‌وی استودیو، راجع به پخش سریال Bodyguard از سرویس استریم نتفلیکس چنین گفت:

سریال Bodyguard بینندگان کشور انگلستان را با پیچ‌وتاب‌های داستانی کاملاً مبهوت و درگیر خود کرد. این سریال نمونه‌ای بی‌نظیر و بی‌نقص از سریال‌های کوچک و منطقه‌ای است که داستان آن پتانسیل جذب بینندگان جهانی را دارد. از زمان همکاری ما با سرویس استریم نتفلیکس، بی‌صبرانه منتظر پخش این سریال از نتفلیکس هستم تا بینندگان جهانی نیز به همان اندازه اهالی کشور انگلستان از این سریال لذت ببرند.

کیلی هاوس در حال حاضر مشغول بازی در چند فیلم و مینی سریال است و ریچارد مدن نیز این روزها درگیر فیلم زندگینامه‌ای Rocketman (راکتمن) سِر التون جان، خواننده، آهنگساز، و نوازندهٔ پیانو اهل انگلستان است.

گفتنی است سریال بادیگارد در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان ماه) از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده