// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Mighty Army: World War 2: نبرد در جنگ جهانی دوم

بازی موبایل Mighty Army World War 2 یک تجربه جذاب و اعتیادآور است که ساعت‌ها برای تجربه نبردی هیجان انگیز به پای آن خواهید نشست. با زومجی همراه شوید.

در بازی موبایل Mighty Army: World War 2 استودیو FORZA GAMES همه تلاشش را برای ارائه یک مولتی‌پلیر جذاب انجام می‌دهد و در نهایت هم موفق می‌شود که بازیکنان را غرق در هیجان بازی فوق‌العاده‌اش کند. این بازی اندروید و آیفون، دارای المان‌های گرافیکی جذابی است و شایسته قرار گرفتن در زمره بهترین بازی‌های اعتیادآور است.

از همان ابتدا که وارد بازی Mighty Army: World War 2 می‌شوید، دنیایی به وسعت یک منطقه بزرگ جنگی روبروی‌تان قرار دارد و بازیکنان آماده نبردی هیجان انگیز هستند. بازی در سبک چند نفره آنلاین سوم شخص عرضه شده است و یکی از بهترین تجربه‌های این سبک در پلتفرم موبایل محسوب می‌شود. بخش‌های فرعی زیادی در بازی وجود ندارد و سازندگان تمام تلاش‌ خود را روی بخش چند نفره به کار بسته‌اند. نبردهای بازی در جنگ جهانی دوم قرار دارد و قرار است به عضویت گروه‌های چندنفره درآیید و با همکاری به پیروزی برسید. وجود یک گیم‌پلی جذاب به همراه کنترل آسان با امکان شلیک خودکار، باعث می‌شود که لحظه لحظه بازی نفس‌گیر باشد. شما به صورت همه‌ جانبه کنترل شخصیت بازی را برعهده دارید و می‌توانید با احاطه به اطراف خود، در محیطی پر از دشمن حرکت کنید.

Mighty Army World War 2

حالت PvP یکی از بخش‌های جذاب بازی اندروید و آیفون Mighty Army World War 2 است که نبرد ۴ به ۴ را ممکن می‌کند. این نبردها صحنه‌های اکشن زیادی دارند و به دلیل محدودیت تعداد نفرات، سخت و نفس‌گیر دنبال می‌شود. مطابق معمول همه بازی‌های چندنفره آنلاین، هر بار که کشته می‌شوید، می‌توانید بعد از چند ثانیه دوباره به بازی برگردید و ریسپاون کنید. بازی دارای صحنه‌های جذاب و انیمیشن‌های خوب است. این موضوع در منوی بازی نمود بیش‌تری دارد. سلاح‌های متنوع و جذابی از جنگ جهانی دوم در اختیار خواهید داشت و می‌توانید مرتبا به عنوان یک سرباز ساده یا تک تیرانداز وظایف خود را انجام دهید. رفته رفته با گیم‌پلی روان بازی آشنا می‌شوید و می‌توانید برای مدت زمان بیش‌تری زنده بمانید. سرورهای بازی در وضعیت خوبی قرار دارند و بازیکنان دیگر، مرتبا برای نبرد حضور دارند.

سیستم جذاب کنترل بازی، باعث می‌شود که امکان عکس‌العمل سریع برای بازیکنان وجود داشته باشد

یکی از نکات منفی بازی را می‌توان شلیک خودکار آن دانست که در برخی حالت‌ها به درستی عمل نمی‌کند. در این حالت نمی‌توانید به سمت دشمنان خود شلیک کنید و احتمال کشته شدن‌تان بالا می‌رود. برای حل این مشکل باید با سیستم خاص بازی آشنا شوید و شلیک‌های خود را تنظیم کنید. امکان پرتاب نارنجک و انجام حرکات رزمی، در صورت نزدیک بودن به دشمنان وجود دارد. می‌توانید نقشه کل منطقه و موقعیتی که در آن حضور دارید را در نقشه مشاهده کنید. رتبه بندی جهانی، همه بازیکنان را در یک جدول نشان می‌دهد و می‌توانید برای تبدیل شدن به یک جنگنده تمام عیار تلاش کنید.

Mighty Army World War 2

بازی از نظر گرافیکی در حد خوبی قرار دارد

موقعیت بازیکنان دوست و دشمن در صفحه بازی نمایان است و میزان سلامتی‌شان هم دیده می‌شود. نشانه‌روی مستقیم روی دشمنان و سنگرگیری، فاکتورهای بسیار مهمی هستند که برای پیروزی نیاز دارید. هنگامی که زیر بارش شدید تیر دشمنان خود قرار دارید، می‌توانید از دکمه‌های پرش سریع استفاده کنید و در جایی پنهان شوید. در پایان هر نبرد رتبه‌بندی تیمی ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده عملکرد شما نسبت به هم‌تیمی‌ها و تیم مقابل‌تان است.

بازی موبایل Mighty Army: World War 2 بازی جذاب و ساده‌ای است که به بهترین شکل ممکن در سرگرم‌کننده بودن موفق ظاهر می‌شود. اگر دوست دارید که با گوشی خود وارد نبردهای آنلاین و همه جانبه شوید، این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. فضای جنگ جهانی دوم به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و اتمسفر خاص خودش را ارائه می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mighty Army : World War 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده