نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های هفته چهارم شهریور 1397 برای اندروید

در چهارمین و آخرین هفته از شهریور ۹۷، بازی‌های موبایلی چون Man or Vampire و Bendy In Nightmare Run را معرفی می‌کنیم. 

در آخرین هفته از تابستان ۹۷، بازی‌های موبایل مختلفی را در زومجی معرفی کرده‌ایم؛ بازی‌هایی مثل Man or Vampire که یک تجربه نقش آفرینی و نوبتی با‌کیفیت با دوربین ایزومتریک است و جوایز مختلفی را هم برنده شده است تا بازی Doctor Who Infinity که تجربه‌ای ساخته‌شده بر اساس سریال مشهور دکتر هو است. به رسم همیشه، در این آخر هفته هم نگاهی به پنج مورد از بهترین بازی‌های معرفی‌شده در طول هفته خواهیم داشت. پس با زومجی همراه باشید. 

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی موبایل Man or Vampire

Man or Vampire

پیش از آنکه بازی‌هایی با دوربین سه‌بعدی در دنیای بازی‌های ویدیویی رایج شوند، شاهد بازی‌های نقش آفرینی زیادی با دوربین ایزومتریک بودیم که از جمله مشهور‌ترین این بازی‌ها، می‌توان به مجموعه‌هایی چون Diablo یا Dungeon Siege اشاره کرد. Man or Vampire یک بازی با دوربین ایزومتریک است که البته جدا از المان‌های نقش‌آفرینی مثل امکان ارتقای شخصیت و پیدا کردن کاراکتر‌های همراه، مواردی چون نبرد‌های نوبتی بسیار جذاب و داستانی درگیر‌کننده هم دارد. بازی در جهانی به نام بهشت روایت می‌شود که ارواح خبیث، قصد حمله و تصرف آن را دارند. حال وظیفه شما است که جلوی این کار را بگیرید و برای این منظور، باید وارد یک ماجراجویی نسبتا طولانی شوید و در کنار کاراکتر‌هایی که به مرور با آن‌ها آشنا می‌شوید، برای جلوگیری از ویران شدن جهان بازی تلاش کنید. 

Man or Vampire همچنین گرافیک بسیار زیبایی هم دارد و تا به امروز، جوایز مختلفی هم دریافت کرده است. اگر دلتان یک بازی نقش‌آفرینی و تاکتیکی جذاب می‌خواهد، Man or Vampire تجربه‌ای است که حتما باید به سراغش بروید. 

دانلود بازی اندروید Man or Vampire

Doctor Who Infinity

Doctor Who Infinity

زمانی که یک مجموعه تلویزیونی یا یک فیلم به محبوبیت زیادی می‌رسد، برخی شرکت‌ها نسبت به ساخت بازی بر اساس آن ترغیب می‌شوند و Doctor Who Infinity هم یکی از همین دست بازی‌ها است که بر اساس مجموعه دکتر هو ساخته شده است. این بازی قرار است در مجموع شامل ۶ فصل مختلف باشد که البته، فعلا همه آن‌ها در دسترس نیستند و تا پایان سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار تمامی فصل‌ها خواهیم بود. در هریک از این فصل‌ها، بازیکن در نقش یکی از دکتر‌های سریال Doctor Who قرار می‌گیرد و باید با دشمنان مبارزه کند. البته مبارزه‌ها در این بازی، به شکل یک بازی پازل انجام می‌شوند؛ بازی پازلی شبیه به آثاری چون Candy Crush Saga که در آن باید با کنار هم قرار دادن خانه‌هایی که رنگ یکسانی دارند، به دشمنان‌تان ضربه وارد کنید. 

سازندگان با قرار دادن مواردی مثل محدود کردن تعداد حرکات بازیکنان در هر نبرد، سعی کرده‌اند Doctor Who Infinity را به تجربه‌ای چالش‌برانگیز تبدیل کنند و به‌نظر می‌رسد که در این راه موفق هم بوده‌اند؛ چرا که بازی استقبال خیلی خوب بازیکنان را در پی داشته و یکی از بازی‌های پازل جذابی است که می‌توانید تجربه کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Doctor Who Infinity

Bendy In Nightmare Run

Bendy In Nightmare Run

سومین بازی که در این آخر هفته معرفی می‌کنیم، یک اثر رانر بی‌پایان به نام Bendy In Nightmare Run است. بدون شک تا به امروز بازی‌های زیادی مثل Subway Surfers در این ژانر منتشر شده‌اند، اما Bendy In Nightmare Run تجربه‌ای با یک سری ویژگی‌های جدید است که آن را از بازی‌های مشابه متمایز می‌سازند. در این بازی کنترل شخصیتی به نام «بندی» را بر عهده می‌گیرید. در بازی، برخلاف خیلی از آثار رایج این سبک، بندی را در حال دویدن به سمت صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد و در پشت سر وی هم یک شخصیت شرور را خواهید دید که به‌دنبال گرفتن بندی است. حال وظیفه شما این است که موانع مختلف را رد کنید و با پیدا کردن آیتم‌هایی مثل چکش هم به دشمنی که پشت سرتان قرار دارد ضربه بزنید. 

بازی Bendy In Nightmare Run همچنین گرافیکی به‌سبک کارتون‌های قدیمی دارد و شاهد تصاویر سیاه و سفیدی در آن هستیم که اتمسفر جالبی در بازی خلق کرده‌اند. اگر به دنبال یک بازی در سبک رانر هستید که ویژگی‌های جدیدی هم داشته باشد، Bendy In Nightmare Run را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Bendy In Nightmare Run

Bardbarian: Golden Axe Edition

Bardbarian: Golden Axe Edition

در بین بازی‌هایی که هر روز برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شوند، گاهی شاهد آثاری هستیم که سعی دارند با ایده‌های خلاقانه، راه‌شان را از سایر بازی‌ها جدا کنند و Bardbarian: Golden Axe Edition، یکی از همین دست بازی‌ها است. داستان بازی در مورد شخصیتی به نام برد است. برد یک بربرین است که قهرمان دهکده‌اش به‌حساب می‌آید و حال، شرایطی پیش آمده که این کاراکتر برای محافظت از کریستالی که در مرکز دهکده قرار دارد، باید در مقابل دشمنانی که به آن حمله می‌کنند ایستادگی کند. با این حال برد، به جای اینکه خودش وارد نبرد با این دشمنان شود، از سلاحی استفاده می‌کند که یک ساز موسیقی هم به‌شمار می‌رود و در بازی، شما باید با استفاده درست از این سلاح، نیرو‌های کمکی را احضار کنید تا با دشمنان شما مبارزه کنند. به بیان بهتر، برد خودش وارد نبرد با دشمنان نمی‌شود و صرفا با نواختن درست سازش، از قدرت‌های مختلف استفاده یا کاراکتر‌های مبارز را احضار می‌کند. 

Bardbarian: Golden Axe Edition یک بازی پولی است و در آن، خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نیست. در مجموع این بازی اثری با ایده‌های جدید و خلاقانه است که بازی کردنش لذت زیادی دارد. 

دانلود بازی اندروید Bardbarian: Golden Axe Edition

Spin Spearman

Spin Spearman

آخرین بازی این هفته، اثری نسبتا کوتاه به‌نام Spin Spearman است که با وجود اینکه گیم‌پلی خیلی طولانی‌ای ندارد، اما تجربه ارزشمندی به‌حساب می‌آید. داستان بازی از این قرار است که برای سالیان سال، پنج قبیله در کنار هم زندگی کرده‌اند تا اینکه یک روز، چهار قبیله با هم متحد می‌شوند و به قبیله پنجم حمله می‌کنند. حال شما در نقش یکی از نیرو‌های این قبیله، باید در مقابل این حمله ایستادگی کنید. بازی چهار بخش دارد که هرکدام خود به چند مرحله تقسیم می‌شوند و در هرکدام از این بخش‌ها، با یکی از قبیله‌های دشمن وارد نبرد می‌شوید. جالب اینکه مراحل بازی، هرکدام سبک متفاوتی دارند و سبک‌هایی چون مخفی‌کاری، معمایی و اکشن را در هر مرحله تجربه می‌کنیم. در پایان هر بخش هم یک باس فایت انتظار بازیکن را می‌کشد. 

بازی اندروید و آیفون Spin Spearman تجربه‌ای جالب با تلفیق سبک‌های مختلف است و می‌تواند یک تجربه متفاوت باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Spin Spearman


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده