// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

ساخت محصولی مشابه Nintendo Labo با قطعات لگو

فردی به نام ویمار پتل با گرد هم آوردن قطعات لگو توانسته است محصولی همانند Nintendo Labo طراحی کند که با کنترلر‌های جوی کان نینتندو سوییچ سازگاری دارد.

نینتندو لبو (Nintendo Labo) یک محصول بسیار سرگرم کننده است که قطعات آن از مقوا ساخته شده است. کاربران با سر هم کردن قطعات این محصول می‌توانند آن را به کنترلرهای نینتندو سوییچ متصل کنند و یک تجربه فیزیکی با بازی داشته باشند. حال به تازگی شخصی موفق شده است که با قطعات لگو نیز چنین محصولی بسازد.

این خلاقیت به دست ویمار پتل (Vimar Patel) صورت گرفته است که در واقع توانسته است نسخه پیانو، موتور سیکلت و چوب ماهیگیری لبو را با قطعات لگو (Lego) بسازد. سازنده این محصول با کمک اندکی که از پرینتر سه بعدی گرفته است توانسته است قطعات لگو را با جوی کان‌ها سازگار کند. وی ویدیویی نیز از خلاقیت و طراحی خود منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

از دلایلی که کمپانی نینتندو از قطعات مقوایی برای تولید Nintendo Labo استفاده کرده است می‌توان مربوط به ارزان و راحت بودن یا حتی وزن کم محصول اشاره کرد. چرا که سیستم مربوط به سنسور‌های حرکتی و دیگر موارد در کنترلر‌های جوی کان قرار گرفته است و قطعه‌های مقوایی در آن نقش بسزایی ندارند.

یقینا برای تجربه بازی‌های کوچک یا همان مینی گیم‌های نینتندو باید از قطعه‌های رسمی Labo استفاده کنید اما با کمی خلاقیت می‌شود با لگو‌هایی که در گوشه کنار خانه شما پیدا می‌شود، نمونه‌ای مشابه به این محصول را سرهم کرد و تجربه مشابه داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر از نینتندو لبو می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد این محصول با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده