نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶

ویدیوی جدید سریال Maniac به رابطه شخصیت اما استون با جونا هیل می‌پردازد

ویدیوی جدیدی از سریال Maniac منتشر شده که در آن به رابطه شخصیت اما استون با جونا هیل پرداخته می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس ویدیوی جدیدی از سریال Maniac (مجنون) را منتشر کرده است. در این ویدیو که توسط IGN منتشر شده، دکتر جیمز مانتلری با بازی جاستین ثرو، را مشاهده می‌کنیم که در حال بررسی وضعیت آنی لندزبرگ با بازی اما استون و اوون ملگریم با بازی جونا هیل است. در طول این ویدیو، دکتر مانتلری و همکارش از اینکه شخصیت آنی و اوون همدیگر را همواره پیدا می‌کنند و با آزمایش هر نوع روشی از یکدیگر جدا نمی‌شوند، تعجب کرده‌اند. سریال Maniac از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و تاکنون نقدهای بسیار مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پاتریک سامرویل، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه چهار قسمت سریال The Leftovers (بازماندگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال شبکه نتفلیکس را بر عهده داشته است. همچنین کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Maniac بر عهده کری فوکوناگا، کارگردان فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) بوده است؛ ضمن اینکه سامرویل و فوکوناگا وظیفه ساخت سریال Maniac را مشترکا نیز بر عهده داشته‌اند. اما استون، جونا هیل، جاستین ثرو، سونویا میزونو، جولیا گارنر، جمیما کرکی، سالی فیلد، جفری کانتور، جاش پایس، راب یانگ و کریستین دی‌مارایس، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال کمدی سیاه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Maniac داستان آنی لندزبرگ و اوون ملگریم را روایت می‌کند که به مراحل پایانی درمان دارویی مرموز خود که هرکدام به دلایلی شخصی در آن حضور دارند، نزدیک می‌شوند. آنی از زندگی ناراضی و بی هدف است و سعی می‌کند که روابطش با خواهر و مادرش را حفظ کند. اوون پنجمین فرزند یکی از ثروتمندترین خانواده‌های شهر نیویورک است که تمام عمر خود را صرف مبارزه با بیماری اسکیزوفرنی کرده است. آن‌ها هیچگاه زندگی خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و وعده درمان دارویی جدیدی به آن‌ها داده شده است که توسط دکتر جیمز مانتلری تولید شده و او ادعا می‌کند که این قرص‌ها هر نوع بیماری را درمان می‌کند. آن‌ها به همراه ۱۰ نفر دیگر طی سه روز در تاسیسات Neberdine Pharmaceutical and Biotech تحت آزمایش و درمان قرار می‌گیرند تا بررسی و ثابت شود که این درمان دارویی هیچ عوارض جانبی را نخواهد داشت و کاملا بیماری را درمان می‌کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده