// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

ویدیو بازی Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition با محوریت امتیازهای بازی

کمپانی باندای نامکو، ویدیویی جدید از بازی Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition را منتشر کرد که در این ویدیو شاهد امتیازهای خوب بازی هستیم.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Divinity: Original Sin 2، ویدیویی جدید از نسخه Definitive Edition این بازی را منتشر کرده است. در ویدیو منتشر شده شاهد امتیازات عالی این بازی هستیم.

به عبارتی ویدیو امتیازات بازی، به مناسبت عرضه نسخه Definitive Edition برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. بازی Divinity: Original Sin 2 یک بازی نقش آفرینی با مبارزات تاکتیکی است که بازیکنان می‌توانند به صورت انفرادی یا چهار نفره (مشارکتی) مراحل اصلی و فرعی آن را انجام دهند. بازی تحسین شده Divinity: Original Sin 2 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده این بازی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده