نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

آبری پلازا و برایان تایری هنری احتمالا در ریبوت Child’s Play حضور خواهند داشت

آبری پلازا و برایان تایری هنری از گزینه‌های اصلی سازندگان برای بازی در ریبوت فیلم Child’s Play (بازی بچگانه) هستند و مذاکرات با آنان ادامه دارد.

ریبوت فیلم Child’s Play (بازی بچه‌گانه) در دست ساخت است و به نظر می‌رسد باید منتظر نقش‌آفرینی آبری پلازا و برایان تایری هنری در کنار عروسک سادیستی چاکی باشیم. این دو بازیگر آمریکایی در حال حاضر مشغول مذاکره با سازندگان برای حضور در این فیلم ترسناک هستند.

طبق گزارش سایت کولایدر، آبری پلازا (بازیگر فیلم Ingrid Goes West) و برایان تایری هنری (بازیگر سریال Atlanta) در حال مذاکره با سازندگان برای حضور در ریبوت فیلم Child’s Play هستند. کارگردانی این فیلم به لارس کلوبرگ سپرده شده است. نگارش فیلمنامهٔ ریبوت Child’s Play را تایلر برتون اسمیت بر عهده دارد و دیوید کاتزنبرگ، سث گراهام اسمیت و آرون اشمیت، تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

طبق گزارش‌های منتشرشده، داستان ریبوت Child’s Play در مورد گروهی از کودکان و یک عروسک پیشرفته از نظر تکنولوژی است و در نهایت این عروسک به دست پسربچه‌ای ۶ ساله می‌افتد. همین موضوع تکنولوژی و رباتی بودن چاکی در این ریبوت، تفاوت عظیمی با مجموعه فیلم‌های این شخصیت دارد که در آن‌ها شخصیت چاکی، عروسکی بود که روح یک قاتل سریالی از طرق جادوی وودو، در آن حلول کرده بود.

Henry

به احتمال فراوان آبری پلازا نقش شخصیت مادر را ایفا خواهد کرد و برایان تایری هنری نقش شخصیت کارآگاهی که سعی دارد مسئله قتل‌های صورت گرفته توسط چاکی را حل کند.

بینندگان تلویزیونی آبری پلازا را با ایفای نقش در سیت‌کام Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) به خاطر دارند. وی همچنین در فیلم‌هایی چون Ingrid Goes West (اینگیرد به غرب می‌رود) و Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. برایان تایری هنری نیز با نقش‌آفرینی در سریال محبوب Atlanta (آتلانتا) شبکه FX، معروف شده است.

تاکنون هفت فیلم از شخصیت چاکی ساخته شده است و آخرین فیلم، فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) بود که کارگردانی آن را دن مانچینی بر عهده داشت. این فیلم در مجموع توانست طرفداران مجموعهٔ Child’s Play را راضی کند و امتیازات خوبی را نیز از منتقدان دریافت کرد. در فیلم Cult of Chucky بازیگرانی چون کریستین الیز، آلکس وینسنت، براد دوریف، فیونا دوریف و جنیفر تیلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

تمامی این هفت فیلم در یک دنیا روایت می‌شدند، اما این‌طور که به نظر می‌رسد در ریبوت Child’s Play، داستان کل مجموعه دستخوش تغییر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این ریبوت همچون سه فیلم ابتدایی مجموعهٔ Child’s Play در ژانر وحشت خواهد بود یا همچون چهار فیلم‌ بعدی، ترکیبی از ژانر وحشت و کمدی را تماشا خواهیم کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده