نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

بازی Pilot Sports دو هفته دیگر برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

بازی هواپیمایی Pilot Sports که به‌وسیله استودیوی زد سافتور (Z-Software) ساخته شده، در تاریخ ۱۲ مهر ماه برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Pilot Sports یک بازی هواپیمایی آرکید جذاب و زیبا از استودیوی زد سافتور است که تا دو هفته دیگر یعنی در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) به‌وسیله کمپانی وایلد ریور (Wild River) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در این بازی شما هدایت وسیله‌های پروازی مختلف از قبیل هواپیماهای کوچک، جت پک‌ها، چترهای نجات و گلایدرها را در اختیار می‌گیرید و باید در مسیرهای مختلف (که تعدادشان به ۵۰ تا می‌رسد و از نظر تنوع و طراحی کاملا راضی‌کننده هستند) پرواز کنید و چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید. کنترل هر کدام از وسیله‌های بازی قلق خاص خودش را دارد و همین موضوع به متنوع‌تر شدن گیم پلی و چالش‌های آن کمک می‌کند.

Pilot Sports

در بازی Pilot Sports شما می‌توانید از بین هشت شخصیت مختلف، یکی را انتخاب و در آسمان جزیره‌های استوایی پرواز کنید؛ جزیره‌هایی که هر کدام از نظر طراحی با دیگری متفاوت هستند و حتی حالت‌ها و آیتم‌های مخصوص به خودشان را دارند. در بازی یک حالت چهارنفره هم وجود دارد که در آن از طریق تقسیم صفحه نمایش بازی به چهار قسمت، می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستان خود، رقابتی هیجان‌انگیز را ترتیب دهید.

مهم‌ترین ویژگی‌های Pilot Sports عبارتند از:

  • بیش از ۵۰ مسیر برای مسابقه
  • ۸ شخصیت قابل بازی
  • ۷ نوع چالش مختلف
  • تعداد زیادی وسیله پرنده (شامل هواپیما، جت پک، دو نوع گلایدر، چترهای نجات و...)
  • مسیرهای مخفی که در جریان بازی می‌توانید آنها را آزاد کنید و از پرواز بر فراز جزایر آفتابی لذت ببرید

Pilot Sports

همانطور که گفتیم، بازی Pilot Sports در تاریخ ۱۲ مهر برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید چند تصویر از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده