// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تریلر لایو اکشن بازی Assassin's Creed Odyssey با تمرکز روی انتخاب های بازیکنان

کمپانی یوبیسافت به مناسبت نزدیک شدن به عرضه بازی Assassin's Creed Odyssey، تریلر لایو اکشن این بازی را منتشر کرد.

بازی Assassin's Creed Odyssey که لقب یازدهمین بازی اصلی مجموعه Assassin's Creed و در مجموع بیستمین بازی این سری را یدک میکشد، حدود دو هفته دیگر عرضه میشود. این بازی که توسط استودیو Ubisoft Quebec (یوبی سافت کوبک) ساخته شده است، در سال ۴۳۱ قبل میلاد و در خلال جنگ پلوپونز جریان دارد. در بازی مذکور بازیکنان میتوانند از بین جناح‌های آتن و اسپارتان یکی را انتخاب کنند. این امر اهمیت انتخابهای بازیکنان را نشان می‌دهد که طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Ubisoft (یوبی سافت) برای نمایش آن یک تریلر لایو اکشن منتشر کرده است.

این تریلر که Choose Life نام دارد، روی نمایش جنبههای نقش‌آفرینی بازی Assassin's Creed Odyssey که نسبت به بازیهای قبلی این مجموعه افزایش یافتهاند، تمرکز دارد. در این بازی باید تصمیمهای بزرگ‌تری بگیرید و دیالوگ موردنظر خود را از بین موارد متفاوت انتخاب کنید. همچنین امکان تعیین جنسیت شخصیت در ابتدای بازی وجود دارد و می‌توانید بر اساس صلاح‌دید با یکی از شخصیتهای الکسیوس یا کاساندرا بازی را انجام دهید. کمپانی یوبی سافت وعده داده است که بازی Assassin's Creed Odyssey دارای «انتخابهایی با قدرت تغییر داستان» خواهد بود و جهان بازی بر اساس تصمیمهای بازیکنان شکل می‌گیرد.

کمپانی یوبی سافت در توضیح تریلر Choose Life که در زیر قابل‌مشاهده است، چنین نوشته است:

قهرمان متولد نمی‌شوید. بلکه این تصمیم‌های شما هستند که درنهایت باعث می‌شود به یک قهرمان تبدیل شوید. قدم گذاشتن در راه افتخار یا در پیش گرفتن مسیر نابودی؟ بستگی به خودتان دارد که در نهایت به چه چیزی تبدیل می‌شوید.

دانلود از آپارات

بازی Assassin's Creed Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. علاوه بر این کاربران ژاپنی کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند نسخه ابری این بازی را تجربه کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده