نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Halo Infinite فاقد لوت باکس قابل خرید با پول واقعی است

با توجه به مطلب منتشر شده توسط رئیس استودیو 343Industries در توییتر، بازی Halo Infinite فاقد لوت باکس قابل تهیه با استفاده از پول واقعی خواهد بود.

بازی Halo Infinite، جدیدترین اثر استودیو 343 اینداستریز، سال جاری و در جریان رویداد E3 معرفی شد و پس از آن، اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشد. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، اطلاعاتی تازه از سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای Halo Infinite منتشر شده است.

چندی پیش، خبری مبنی بر وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Halo Infinite، فضای مجازی را پر کرد که خب باعث نگرانی عده‌ی کثیری از کاربران هم شد. به‌تازگی در جریان گفت‌وگوی یکی از علاقه‌مندان بازی با رئیس استودیو 343 اینداستریز در توییتر، مشخص شد که سیستم‌ این پرداخت‌ها به گونه‌ای است که کاربران لازم نیست برای استفاده از لوت‌باکس‌های بازی، پول واقعی پرداخت کنند و پرداخت همان پول‌هایی که درون بازی به‌دست می‌آید کافی است. کریس لی (Chris Lee)، رئیس 343 اینداستریز، در پیامش تاکید کرد که هرگز پول‌های واقعی که بازیکنان برای بازی خود پرداخت می‌کنند، برای لوت‌باکس‌ها هزینه نخواهد شد. لی در ادامه ذکر کرد:

ما هنوز در حال کار کردن روی بازی هستیم و وقتی همه چیز آماده بود، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهیم کرد؛ ولی می‌توانم با اطمینان بگویم که بازی فاقد لوت باکس قابل خرید با پول واقعی خواهد بود.

با استناد به صحبت‌های لی، لزوما این‌طور نیست که در بازی لوت‌باکس وجود نداشته باشد، ولی خب دیگر برای به‌دست آوردن آن‌ها لازم نیست پول واقعی هزینه کرد و با همان پول‌هایی که در بازی به‌دست می‌آید، می‌توان آن‌ها را خرید که این موضوع، یک پیشرفت نسبت به بازی Halo 5: Guardians است؛ چرا که پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن بازی با پول‌ واقعی انجام می‌شد که ناراحتی بازیکنان را در پی داشت.

با وجود صحبت‌های لی پیرامون سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی، هنوز به طور کامل از عملکرد این سیستم اطلاعاتی منتشر نشده است؛ دقیقا مثل داستان و گیم‌پلی بازی که اطلاعاتی از آن‌ها هم در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که سازندگان بازی قصد ندارند به این زودی‌ها، اطلاعاتی جدید از Halo Infinite منتشر کنند.

بازی Halo Infinite در تاریخی نامشخص، راهی ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده