نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کارگردان Black Panther تهیه کننده فیلم Space Jam 2 با بازی لبران جیمز خواهد بود

دنباله فیلم Space Jam بعد از سال‌ها ساخته می‌شود و رایان کوگلر تهیه‌کننده آن خواهد بود.

فیلم سینمایی پلنگ سیاه (Black Panther) با اکران در ابتدای سال توانست به موفقیت‌های عظیمی دست پیدا کند و کارگردان فیلم یعنی رایان کوگلر هم با ارائه پرفروش‌ترین فیلم تولید شده توسط یک کارگردان سیاه‌پوست، قابلیت‌های بالای خود را توسط این اثر مارول نمایش داد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کمپانی برادران وارنر قصد دارد تهیه فیلمی را برعهده این کارگردان جوان بگذارد که سال‌ها از اکران نسخه قبلی آن می‌گذرد؛ فیلم سینمایی Space Jam یا هرج و مرج فضایی که در سال ۱۹۹۶ اکران شده بود و مایکل جردن، ستاره بسکتبال آمریکا در کنار شخصیت‌های کارتونی محبوبی مثل باگزبانی، دافی داف و... در آن حضور داشت. 

Space Jam 2

به گزارش هالیوود ریپورتر، مراحل اولیه کار روی Space Jam 2 در اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و در کنار کوگلر که تهیه‌کنندگی اثر را برعهده دارد، ترنس نانس هم کارگردان آن خواهد بود، کسی که مجموعه تلویزیونی Random Acts of Flyness را در کارنامه دارد. در مورد ستاره فیلم هم از قبل خبردار شده‌ایم که لبران جیمز در این نسخه نقش اصلی را ایفا می‌کند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین بسکتبالیست‌های این سال‌ها، جایگزین مایکل جردن افسانه‌ای می‌شود. لبران جیمز تا امروز در فیلم‌هایی مثل Trainwreck حضور داشته است، ولی Space Jam 2 اولین فیلم داستانی او خواهد بود که به شکلی متفاوت به عنوان ستاره آن ایفای نقش می‌کند. او از کار با کوگلر بسیار راضی است و در مورد پلنگ سیاه هم به این نکته اشاره می‌کند که در دوران کودکی و زندگی در اوهایو، هرگز فکر نمی‌کرده است که روزی ابرقهرمانان سیاه‌پوست را به این شکل روی پرده سینما ببیند و دوست دارد کوگلر همین میزان انرژی را برای Space Jam 2 هم استفاده کند.

از نوع نگاه او در این فیلم لذت بردم و کاری که رایان با این فیلم برای کودکان انجام داد فوق‌العاده بود. Space Jam چیزی بیشتر از همکاری من و شخصیت‌های Looney Tunes است و دوست دارم کودکان با تماشای این فیلم متوجه شوند که چه قدرت‌هایی دارند و اگر رویاها و آرزوهای خود را رها نکنند، می‌توانند به چه چیزهایی برسند. رایان با فیلم پلنگ سیاه این کار را انجام داد و امیدوارم این بار هم موفق به انجام این کار شویم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده