نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

صدای الکسیوس از Assassin's Creed Odyssey برای دستیار صوتی آمازون منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه Assassin's Creed Odyssey، یوبیسافت از صدای الکسیوس برای دستیار صوتی آمازون رونمایی کرد.

جدیدترین نسخه از سری اسسینز کرید یعنی Assassin's Creed Odyssey تا چند روز دیگر و در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) توسط یوبیسافت (Ubisoft) منتشر خواهد شد و این کمپانی سورپرایز جالبی برای طرفداران بازی دارد. اگر صاحب دستیار صوتی هوشمند آمازون یعنی اکو (Echo) هستید، می‌توانید با دانلود محتوای رایگانی تحت عنوان Spartan Skill صدای الکسیوس، یکی از دو شخصیت اصلی Odyssey را به این دستیار صوتی وارد کنید و به جای الکسا با صحبت‌های جالب او همراه شوید.

Spartan Skill در کنار کارایی‌های معمول الکسا، بعد از عرضه Assassin's Creed Odyssey فرمان‌های جدیدی را هم شامل می‌شود که از صحبت‌های الکسیوس در مورد مکان‌ها و وقایع تاریخی تا جملات خبری را دربر می‌گیرد. برای استفاده از این ویژگی هم تنها کافی است به دستیار خود بگویید «الکسا، اسپارتان را باز کن!»

به گفته یوبیسافت، Spartan Skill بیش از ۱۵۰۰ فرمان را در خود جمع‌آوری کرده است و واکنش‌های آن به صحبت‌های شما هم با حال و هوایی تاریخی همراه است. برای مثال اگر از او در مورد اخبار روز بپرسید، ممکن است به شما جواب دهد:

سایرن‌ها (موجودات افسانه‌ای با بدن پرنده و سر یک زن) به یک کشتی دیگر حمله کرده‌اند و باعث مرگ ۴۵ دریانورد شده‌اند.

ولی جالب‌ترین استفاده از این قابلیت به جملاتی مربوط می‌شود که با مکان‌های داخل بازی در ارتباط هستند. مثلاً وقتی به اپیداروس (شهری در یونان باستان) می‌رسید و از الکسیوس در مورد آن سوال می‌کنید، با چنین جوابی مواجه می‌شوید:

اپیداروس شهری است که بین آتن و آرگوس واقع شده و مسافران زیادی به آن سر می‌زنند و از بخش‌های مختلف یونان برای درمان و شفای خود به معبد اسکلپیوس در این شهر مراجعه می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

یوبیسافت در کنار انتشار این محتوای جالب برای آمازون اکو، پوسته زیبا و شکیلی هم تدارک دیده است که می‌توان آن را روی بدنه اکو قرار داد. البته این پوسته به شکل معمولی به فروش نمی‌رسد و تعداد بسیار اندکی از آن تولید شده است که طرفداران بازی باید با قرار دادن ویدیوهای خود در مورد Spartan Skill در فیس بوک، شانس خود را امتحان کنند و یوبیسافت این پوسته را به قید قرعه به پنج نفر از آن‌ها اهدا خواهد کرد.

این اولین بار نیست که یک بازی ویدیویی از دستیار صوتی آمازون برای چنین کاری استفاده می‌کند و پیش از این هم بازی‌هایی مثل Destiny 2 و The Elder Scrolls V: Skyrim چنین کاری کرده بودند.

Assassin's Creed Odyssey به زودی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و چند روز قبل هم در خبری غافلگیرکننده، از نسخه ابری بازی برای کنسول سوییچ رونمایی شد تا دارندگان این کنسول نینتندو هم همزمان با سایر پلتفرم‌ها از تجربه این بازی لذت ببرند؛ نسخه‌ای که البته فقط در ژاپن عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده