// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی The Swindle ماه آینده برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

پس از گذشت ۳ سال از عرضه The Swindle، استودیو سایز فایو اعلام کرد که این بازی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

در  سال ۲۰۱۵، استودیو سایز فایو گیمز (Size Five Games) بازی The Swindle را روی چندین پلتفرم مختلف منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که با همکاری استودیو کرو دیجیتال (Curve Digital) قصد دارند این محصول را برای نینتندو سوییچ نیز پورت کنند.

بازی The Swindle در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ماه) با قیمت ۱۴.۹۹ دلار روی جدیدترین کنسول نینتندو منتشر می‌شود. همچنین کسانی که بازی را از فروشگاه eShop پیش خرید کنند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند. برای کسانی که با این بازی آشنا نیستند باید گفت که The Swindle یک اثر دوبعدی و کارتونی است که وقایع آن در لندن جریان دارد. بازی به لطف سیستم Procedurally Generated، محتویات غیر تکراری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بازیکنان هر بار با تجربه بازی شاهد محیط‌ها و دشمنان مختلفی خواهند بود.

دان مارشال،‌ رئیس استودیو سایز فایو گیمز، در مورد راه‌یابی بازی The Swindle روی سوییچ احساس خوش‌ آیندی کرد و گفت:

به نظر من بیشترین تبهکاران بازی The Swindle روی نسخه نینتندو سوییچ خواهند بود. آنها با کنسول نینتندو سوییچ خود به محیط‌های عمومی می‌روند و در روز روشن به سرقت‌ها و ماموریت‌های خود می‌پردازند. ما امیدوار هستیم که بازیکنان نینتندو سوییچ همانند کاربرانی که بازی را در خانه تجربه کرده‌اند، از The Swindle لذت ببرند.

بدون شک نینتندو سوییچ یکی از بهترین پلتفرم‌های برای آثار مستقل یا همان بازی‌های ایندی به شمار می‌رود. در جریان نمایشگاه nindies کمپانی کرو دیجیتال از بازی‌های دیگری همچون Human: Fall Flat، Smoke and Sacrifice، Velocity 2x و Mark of the Ninja: Remastered برای سوییچ خبر داد. جیکوب کلیتنیک، مدیر محصولات کمپانی Curve Digital، نسبت به موفقیت پورت سوییچ این بازی ابراز امیدواری کرد و گفت:

The Swindle در دفتر Curve Digital یکی از آثار مورد علاقه کارمندان است. من بی‌صبرانه منتظر هستم که طعم جنایت را باری دیگر روی نینتندو سوییچ بچشم. از آنجا که با یک بازی جنایی طرف هستیم احتمال می‌رود که قلب کاربران سوییچ این بازی به سرقت برود.

سازندگان ضمن اعلام پورت سوییچ بازی The Swindle، تریلری نیز از آن منتشر کردند که گیم پلی و محتویات آن را نشان می‌دهد. بازی مذکور هم اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 3، پلی ‌استیشن 4، پی سی، نینتندو Wii U و پلی استیشن ویتا در دسترس است و در تاریخ  ۱۹ مهر ماه برای Switch منتشر می‌شود. در پایین می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد راه یابی این بازی روی نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده