نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم سینمایی سپید و سیاه رفع توقیف شد

فیلم سینمایی «سپید و سیاه» ساخته قاسم جعفری پس از ده سال رفع توقیف شد و به زودی اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «سپید و سیاه» هشتمین فیلم قاسم جعفری است. این فیلم در سال ۱۳۸۸ تولید شده است اما در همان زمان موفق به دریافت پروانه نمایش نشد. این فیلم یک بار در سال ۱۳۹۲ در یک سانس در وزارت ارشاد برای منتقدان و اهالی رسانه به نمایش در آمد. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «سپید و سیاه» رفع توقیف شده است و پس از محرم و صفر مقدمات اکران فیلم فراهم خواهد شد. تهیه این فیلم برعهده جلال شمسیان بود.

سپید و سیاه

فیلم سینمایی «سپید و سیاه» به دوران بلوغ و جوانی پسران می‌پردازد. داستان فیلم درباره جوان بیست و دو ساله‌ای است که پیش از خروج همیشگی‌اش از ایران، برای خداحافظی با هفت دختر که هرکدام نشانه‌ای از عشق گم شده‌ی او را دارند، سفری از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه تهران تجربه می‌کند. در این فیلم سینمایی بازیگرانی مانند مهرداد صدیقیان، مهشید افشارزاده، زنده یاد صدرالدین شجره، شهرزاد کمال زاده، حنانه شهشهانی، نگین معتضدی و آزاده مهدی‌زاده حضور داشتند.

قاسم جعفری پیش از فیلم «سپید و سیاه»، فیلم‌های «ماه مهربان»، «قاصدک»، «بازنده»، «گرگ و میش»، «مجنون لیلی» و پس از آن فیلمٰ‌های «دختران»، «پروانگی» و «عین شین قاف» را ساخته است. او همچنین سریال‌های خاطرانگیزی مانند «کمکم کن»، «مسافری از هند» و «خط قرمز» را جلوی دوربین برده است. مهرداد صدیقیان نیز به عنوان بازیگر اصلی این فیلم سینمایی، در فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «طلا»، «سونامی» و «شماره ۱۷ سهیلا» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده